آلبوم کاغذ دیواری زد فور شرکت وال استار

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
آلبوم کاغذ دیواری زد فور شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری زد فور شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری زد فور شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری زد فور شرکت وال استار



شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد  ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

 
از جمله آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت معتبر ، عبارت است از : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری حانی ،
۲ /و آلبوم کاغذ دیواری حانی استار ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری پاگانی ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری نازین ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری مک لارن ،
۶ / آلبوم کاغذ دیواری تسلا ،
و‌ .. ،
 می باشد .

نکته حائز اهمیتی که باید در خصوص شرکت سالار دکور ،  ذکر کرد این امر است که : با وجود آن که هزینه انبار داری و نیروی کار در مشهد برای این شرکت به صرفه و مناسب است ، ولی از لحاظ ارسال بار به سراسر کشور ، مشکلات بسیاری پیش‌ روی این شرکت قرار دارد . و از طرفی نیز ، اکثر فروشگاه های دکوراسیون ، تمایل دارند با شرکتی همکاری کنند که انبار آن در تهران باشد ، به این خاطر که از لحاظ ارسال بار در تهران ، مشکلی وجود ندارد .
 
هنگامی که شرکتی آلبومی را وارد می کند ، پس از سپری شدن حدود دو الی سه سال از گذشت آن آلبوم ، به سبب آن که آلبوم هایی جدید وارد بازار می شود ، دیگر مشتریان به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کنند و به همین سبب ، شرکت ها آلبوم های قدیمی خود را حراج و سپس از‌ رده خارج می نمایند تا آلبومی بروز وارد کنند .

البته ممکن است علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، غیر از این مورد باشد . به عنوان مثال : به علت آن که بازار دکوراسیون ایران بسیار به دلار وابسته است ، قیمت دلار هم در حال نوسان می باشد ، این امکان وجود دارد که شرکتی محصولی را هنگامی وارد نماید که قیمت دلار بسیار بالاست ، و درست در زمان فروش ، با سقوط قیمت دلار مواجه شود به طوری که چاره ای به جز حراج آلبوم برای او باقی نماند ‌.
 
نوسان قیمت دلار و وابستگی بازار به دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده است و این شرکت ها با مشکلات دیگری همچون : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات کاغذ دیواری ، مالیات های سنگین ، تعرفه های سرسام آور گمرک ، و ... مواجه هستند .
 
ولی با تمام این اوصاف ، شرکت های وارد کننده باید محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند و از عدم خوردن آن جلوگیری کنند ، چرا که رقابت در بازار دکوراسیون ایران ، به شدت زیاد است و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند نیاز است که ، از عدم خوردن محصول خود جلوگیری کند . 
 
 شرکت معتبر وال استار ، دارای آلبوم کاغذ دیواری دیگری نیز به نام : آلبوم کاغذ دیواری زد فور ، می باشد . آلبومی خاص و درجه یک با طرح های بروز و جدید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ . 

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت سالار دکور ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون ، از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، یک صفحه اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
  • مرجع :مپ استار
  • برچسب ها : آلبوم کاغذ دیواری زد فور شرکت وال استار

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (26 شهریور 1403)
نان
نان

"این نان از اپیکور جدید گیاهخواری است. فقط با چهار ماده و بدون مخمر، مخلوط کردن آن ساده است، اما آنقدر نرم و خوش طعم است که فکر کردم آن را به بسیاری از دستور العمل های قبلاً ارسال شده اضافه کنم. زمان آماده سازی اینطور نیست. شامل 1 ساعت "استراحت" است.

آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور
آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور

شرکت معروف دیار دکور ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند .

HMD گوشی باربی را معرفی کرد
HMD گوشی باربی را معرفی کرد

پس از ماه ‌ها پخش تیزر، بالاخره HMD گوشی تاشو با تم باربی خود را معرفی کرد . این دستگاه کم و بیش یک نوکیا 2660 فلیپ گلیم شده است اما دارای چندین ترفند نرم افزاری و همچنین یک تغییر ظاهری بزرگ است.

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

کفپوش برند آرکو با تکنولوژی روز اروپایی
کفپوش برند آرکو با تکنولوژی روز اروپایی

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

کافه پرطرفدار وه‍ـ
کافه پرطرفدار وه‍ـ

کافه معروف وه‍ـ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان نظری ، بن بست بختیاری ، پلاک۱ ، از جمله معروف ترین کافه های پایتخت می باشد ، که همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

چند طرح زیبای دیوار روشویی حمام
چند طرح زیبای دیوار روشویی حمام

استفاده صحیح از روکش روشویی و دیوارهای روشویی می تواند یک حمام ساده را به سطح بالاتری برساند. کاشی ‌ها و دال ‌ها می ‌توانند به محافظت از دیوارها در برابر آسیب‌ های آب کمک کنند، در حالی که یک رنگ یا الگوی چشمگیر می ‌تواند شخصیت و جذابیت بصری را اضافه کند که طراحی کلی حمام را ارتقا می ‌دهد. برای ایده های شیک، این چیدمان های زیبای رومیزی حمام را بررسی کنید.

بولا بولا (کوفته فیلیپینی)
بولا بولا (کوفته فیلیپینی)

گوشت خوک چرخ شده: این کلید کوفته های لطیف و خوش طعم است.