مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
 


 
درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .
این شرکت به منظور متریال شناسی ، و مقایسه میان قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc ، اقدام به توضیحاتی اساسی و تخصصی نموده است .
در خصوص قرنیز های mdf باید افزود که : قرنیز های mdf در مقایسه با قرنیز های پلی استایرن و pvc  ، از ضخامت بیش تری برخوردار هستند و می توان به جرات گفت که این قرنیز ها ، دارای محبوبیت زیاد تری نسبت به دو قرنیز دیگر هستند . مشخصات قرنیز mdf باید عبارت است از : ۱ / طول این قرنیز ۳.۶۶ است و دارای روکش pvc می باشد ( پشت کار : mdf )  ، باید به این نکته اشاره نمود که با وجود تمام این تفاسیر ، این قرنیز ضد آب نیست و به همین سبب پس از مدتی کپک خواهد زد . اما با این وجود به علت داشتن روکش pvc ، همچنان قرنیز mdf مورد قبول بازار می باشد . در خصوص قرنیز پلی استایرن ( مغز کار پلی استایرن و مواد پلاستیکی است ) ، باید افزود که : این قرنیز در واقع یک کالای کاملا اقتصادی و ارزان می باشد . روکش قرنیز پلی استایرن ، فیلم می باشد . لازم به ذکر است که قرنیز پلی استایرن ، برخلاف قرنیز mdf ، ضد آب است و کپک نمی زند . البته در کنار تمام این مزایا ، قرنیز پلی استایرن دارای معایبی نیز می باشد . رنگ چام در این قرنیز روی پلی استایرن در مقایسه با رنگ چام بر روی mdf متفاوت می باشد . به عبارت دیگر ، روکش pvc قرنیز mdf  طبیعی تر از روکش فیلم قرنیز پلی استایرن است . حال اگر ویژگی های مثبت این دو محصول را با یک دیگر ترکیب کنیم ، به این صورت که ، ترکیب زیبایی قرنیز mdf و ترکیب ضد آب بودن قرنیز پلی استایرن ، قرنیز pvc روکش pvc خلق می شود . مغز قرنیز pbc ، در واقع  pvc می باشد و روی این کار روکش pvc وکیوم شده است  و به عبارتی همان طور که فوقا نیز اشاره شد ، دارای ظاهر زیبای قرنیز mdf و ضد آب بودن قرنیز پلی استایرن است . که اسم این محصول در شرکت معتبر درودگران ، دامزاد می باشد .
  • مرجع :مپ استار
  • برچسب ها : مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (29 شهریور 1403)
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری آما ۹ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۹ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

آلبوم کاغذ دیواری کامبک شرکت اریکا
آلبوم کاغذ دیواری کامبک شرکت اریکا

شرکت معتبر و موفق اریکا ، در دهه اخیر با پشتوانه نام بزرگ ایدی ، در امر واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت خود را آغاز نمود . همیشه نام ایدی با نام کارخانه بزرگ گرانتیل و همچنین با نام آقایان قهرمانی ، همراه می باشد .

نان
نان

"این نان از اپیکور جدید گیاهخواری است. فقط با چهار ماده و بدون مخمر، مخلوط کردن آن ساده است، اما آنقدر نرم و خوش طعم است که فکر کردم آن را به بسیاری از دستور العمل های قبلاً ارسال شده اضافه کنم. زمان آماده سازی اینطور نیست. شامل 1 ساعت "استراحت" است.

آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور
آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور

شرکت معروف دیار دکور ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند .

HMD گوشی باربی را معرفی کرد
HMD گوشی باربی را معرفی کرد

پس از ماه ‌ها پخش تیزر، بالاخره HMD گوشی تاشو با تم باربی خود را معرفی کرد . این دستگاه کم و بیش یک نوکیا 2660 فلیپ گلیم شده است اما دارای چندین ترفند نرم افزاری و همچنین یک تغییر ظاهری بزرگ است.

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

کفپوش برند آرکو با تکنولوژی روز اروپایی
کفپوش برند آرکو با تکنولوژی روز اروپایی

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

کافه پرطرفدار وه‍ـ
کافه پرطرفدار وه‍ـ

کافه معروف وه‍ـ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان نظری ، بن بست بختیاری ، پلاک۱ ، از جمله معروف ترین کافه های پایتخت می باشد ، که همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .