چند ترکیب رنگ کلاسیک که در هر جایی از خانه شما کار می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند ترکیب رنگ کلاسیک که در هر جایی از خانه شما کار می کند
چند ترکیب رنگ کلاسیک که در هر جایی از خانه شما کار می کند
چند ترکیب رنگ کلاسیک که در هر جایی از خانه شما کار می کند
چند ترکیب رنگ کلاسیک که در هر جایی از خانه شما کار می کند
 

( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی)
 
1.آبی روشن، آبی تیره و سفید سرد
Nivara Xaykao، متخصص رنگ در Benjamin Moore ، می ‌گوید که رنگ‌ های آبی تونال جذابیت زیادی برای یک خانه دارند. این سایه نه تنها می تواند حس آرامش را در هر فضایی به ارمغان بیاورد، بلکه می تواند بدون اینکه خیلی شیک به نظر برسد، ظاهری کاملا جسورانه ایجاد کند. یک پالت از تخم ‌مرغ دریایی یا سرولین و رابین را با سفیدی تند، چه در تزیینات دکور و چه در تزئینات، به پایان برسانید و بلافاصله مجموعه ‌ای از رنگ ‌های کلاسیک را به دست خواهید آورد که هرگز از مد نمی ‌افتند
 
2.خاکستری لایه ای
شکی در این نیست: طراحان و متخصصان رنگ خاکستری را دوست دارند. در واقع، حرفه ‌ای ‌ها این رنگ را برای سال ‌ها در پالت ‌های رنگی خود گنجانده ‌اند - و دلیل خوبی هم دارد. شارلوت کازبی، رئیس بخش خلاقیت در Farrow & Ball ، می ‌گوید: نه تنها یک آرام‌ بخش خاکستری خوب است، بلکه به تنهایی شیک است (سلام، مینیمالیست ‌ها!) و در عین حال به اندازه کافی خنثی است اگر بخواهید لهجه ‌های بازیگوش بیشتری اضافه کنید. او می گوید: «این ترکیب رنگ، محیطی به سبک معاصر و اسکاندیناوی ایجاد می کند که می تواند با هر خانه ای ترکیب شود.
 
3.رنگ های خاکی و رنگ های نارنجی
اریکا وولفل، معاون رئیس بخش رنگ، می ‌گوید: وقتی رنگ ‌های آرام‌ بخش را با نت‌ های گرم و خاکی ترکیب می ‌کنید - قهوه‌ ای، سفالی، خاکستری و مایل به سفید را در نظر بگیرید - ناگهان یک تطابق بی ‌انتها در رنگ ‌های بهشتی پیدا می ‌کنید که گرم و دلپذیر است. و خدمات خلاقانه در بهر . او می‌ گوید: «رنگ‌ های گرم برای اتاق‌ هایی در خانه که خانواده‌ تان در آن راحت هستند، از اتاق نشیمن گرفته تا گوشه‌ ها و اتاق ‌های آفتاب‌ گیر، گزینه‌ ای عالی هستند .
 
4.گریج و سفید
اگر به دنبال راه‌ های بیشتری برای جفت کردن رنگ سفید با خاکستری هستید، Xaykao توصیه می ‌کند که هر دو رنگ را در جهت گرم‌تر انتخاب کنید، با انتخاب یک سایه خاکستری مانند Revere Pewter HC-172 بنجامین مور و یک رنگ سفید گرم مانند Cotton Balls OC- 122 . او می ‌افزاید: «انجام این کار می ‌تواند فوراً یک محیط دلپذیر ایجاد کند. سایه مناسب رنگ خاکستری همچنین می تواند بوم مناسبی برای بازی با رنگ های تند، مانند قرمز میلیون دلاری 2003-2010 ، در مبلمان یا دکوراسیون و لوازم جانبی شما باشد.
 
Classic Color Combinations That Work Anywhere in Your Home
 
1.Light Blue, Dark Blue, and Cool White
Tonal blue hues pack major appeal for a home, says Nivara Xaykao, a color specialist at Benjamin Moore. Not only can this shade bring a sense of serenity to any space, but it can also create that perfectly bold look without looking too trendy. Finish off a palette of navy or cerulean and robin's egg with a crisp white, whether in décor accents or on trims, and you've instantly got yourself a classic set of colors that will never go out of style.
 
2.Layered Grays
There's no doubt about it: Designers and color experts love gray. In fact, the pros have included this hue in their go-to color palettes for years—and for good reason, too. Not only is a good gray calming, but it's both chic on its own (hello, minimalists!) yet neutral enough if you want to add more playful accents, says Charlotte Cosby, head of creative at Farrow & Ball. This color combination creates a contemporary, Scandinavian style environment that can blend into any home, she says.
 
3.Earthy Tones and Orange Tints
When you pair calming tones with warm, earthy notes—think browns, terra-cotta, greige, and off-whites—you've suddenly got a timeless match made in color heaven that's warm and welcoming, says Erika Woelfel, vice president of color and creative services at Behr. Warm colors are a great option for rooms in the home where your family cozies up, from living rooms to reading nooks and sunrooms,she says.
 
4.Greige and White
If you're looking for even more ways to pair white with gray, Xaykao recommends taking both hues in a warmer direction by opting for a greige shade, like Benjamin Moore's Revere Pewter HC-172, and a warm white, like Cotton Balls OC-122. Doing this can instantly create a welcoming ambience, she adds. The right shade of greige can also be the perfect canvas to play with bold colors, like Million Dollar Red 2003-10, in your furniture or décor a
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند ترکیب رنگ کلاسیک که در هر جایی از خانه شما کار می کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .