چند خانه دریاچه ای لوکس که در آن زندگی آسان است

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند خانه دریاچه ای لوکس که در آن زندگی آسان است
چند خانه دریاچه ای لوکس که در آن زندگی آسان است
چند خانه دریاچه ای لوکس که در آن زندگی آسان است
چند خانه دریاچه ای لوکس که در آن زندگی آسان است
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
زندگی در دریاچه تشویق می ‌کند که سرعت کمتری داشته باشید و از فضای باز لذت ببرید. وقتی پایگاه خانه در کنار دریاچه ای زیبا با چشم انداز وسیع آب است، آن زندگی اغواکننده تر می شود. اجازه دهید این خانه‌ های مجلل که در Houzz نمایه شده‌ اند، شما را به اسکله رویا های تان منتقل کنند - یا الهام‌ بخش طراحی برای فرار خودتان باشند.
 
1.دریایی و نوردیک در مینه‌سوتا
 
این دریاچه زیبای خلیج، مینه‌سوتا، خانه‌ ای توسط Charlie & Co. Design و Adōr Homes دارای نمای بیرونی آبی و سفید است که هم به محیط کنار دریاچه و هم به میراث نوردیک صاحبانش اشاره می‌ کند.
این خانه بزرگ اما آرام و با سبک کلبه ای کلاسیک دارای پنج اتاق خواب و شش حمام است. همچنین یک مهمانخانه دو خوابه زیبا و یک قایق‌ خانه در این ملک وجود دارد.
جنیفر هورستمن، طراح داخلی و مالک Lenox House Design ، پالت آبی و سفید را در داخل خود حمل کرده و رنگ‌ های سبز، زرد و قرمز را به آن اضافه کرده است. همراه با اثاثیه کلاسیک سفارشی و پرداخت‌ های گران ‌قیمت اما سخت‌ کوش، هورستمن مجموعه گسترده‌ ای از عتیقه ‌جات و میراث خانوادگی صاحب‌ خانه‌ ها و همچنین جزئیات الهام‌ گرفته از یک کلبه خانوادگی قدیمی را که در ابتدا در ملک قرار داشت، گنجاند. تقریباً هر اتاق دارای منظره وسیعی از دریاچه است، از جمله اتاق نشیمن او در اتاق بزرگ.
شومینه در این اتاق با رنگ های دستی پوشیده شده است که از یک حیاط سنگی محلی انتخاب شده است. در میان بسیاری از جزئیات دیگر که باید در خانه ببینید، میله ای به شکل قایق کریس کرافت و ماشین بافندگی نروژی است که در کلبه اصلی قرار داشت.
 
2.روستیک با مدرن در مونتانا ملاقات می کند
 
معماران لری پیرسون و جاستین تولفسون و طراح داخلی لیسا قیصر از گروه طراحی پیرسون، این خانه را در دریاچه فلت هد در مونتانا برای زوجی با لانه خالی طراحی کردند که می خواستند میزبان گردهمایی های چند نسلی باشند. این خانه به‌ سبک مدرن که توسط Denman Construction در مکانی شیب ‌دار، با افت عمودی 60 فوتی از مسیر ورودی به دریاچه ساخته شده است، دارای روکش چوبی بازسازی ‌شده روستایی و سقف فلزی ایستاده است که به آن کمک می ‌کند با منظره ناهموار ترکیب شود.
ساختار اصلی، که در اینجا دیده می شود، دارای سه اتاق خواب و 3 و نیم حمام است. یک پل آن را به مهمانخانه زیر با یک اتاق خواب اضافی و 1½ حمام متصل می کند.
روکش چوبی بیرونی و عناصر فولادی سیاه شده به آشپزخانه و قسمت های اصلی نشیمن خانه ادامه می یابد. بافت های لایه ای، متریال و رنگ های خنثی در تزئینات و اثاثیه، ظاهر و احساسی معمولی، گرم، خشن و مدرن به فضای داخلی می بخشد.
بسیاری از دیوارهای داخلی خانه با صفحات چوبی با رنگ خاکستری یا سفید پوشیده شده است. اما در این اتاق خواب اولیه، دیوارها از دیوار عاج هستند که از طریق پنجره های پیچیده، روی منظره دریاچه تمرکز می کند. پالت خنثی روشن با لهجه های آبی و طلایی تقویت شده است.
 
Luxe Lake Houses Where the Living Is Easy
 
Lake life encourages embracing a slower pace and enjoying the outdoors. When home base is on a beautiful lakeside with expansive water views, that life gets all the more seduc tive. Let these luxurious homes profiled on Houzz transport you to the dock of your dreams — or give you design inspiration for a getaway of your own.
 
1.Nautical and Nordic in Minnesota
 
This beautiful Bay Lake, Minnesota, house by Charlie & Co. Design and Adōr Homes has a blue-and-white exterior that nods to both its lakeside setting and its owners’ Nordic heritage.
Large but laid-back and with a classic cottage style, the home has five bedrooms and six bathrooms. There’s also a cute-as-a-button two-bedroom guesthouse and a boathouse on the property.Jennifer Horstman, interior designer and owner of Lenox House Design, carried the blue-and-white palette inside and added touches of green, yellow and red. Along with classic custom furnishings and high-end-but-hardworking finishes, Horstman incorporated the homeowners’ extensive collection of antiques and family heirlooms, as well as details inspired by an old family cottage that originally sat on the property. Nearly every room has expansive views of the lake, including this living area in the great room.
The fireplace in this room is clad in stones hand-selected from a local stone yard. Among the many other must-see details in the home are a bar shaped like a Chris-Craft boat and a Norwegian loom that resided
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند خانه دریاچه ای لوکس که در آن زندگی آسان است

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .