چند نوع فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند نوع فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
چند نوع فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
چند نوع فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید
چند نوع فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید 
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
هزاران سال است که انسان ها برای گرم نگه داشتن کف های سرد قالی می بافند ، از تکنیک های چمن و خز انسان های باستان تا قدیمی ترین فرش پرز شناخته شده ، که به فرهنگ پازیریک قرن پنجم قبل از میلاد نسبت داده شده است .
هر نوع فرش تاریخچه ، تکنیک بافت و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد . با کمک کارشناسان کیرا شولهوف ، موسس  استودیو فایت ، و کریستن زلدین ، خریدار ارشد فرش برای لولو و جورجیا ، تفاوت ها را درک کنید و سبکی را انتخاب کنید که برای خانه شما بهترین است .
 
1.بافت تخت .
چه روی ماشین بافندگی و چه با دست ، یک تکنیک بافت مسطح شامل در هم آمیختن نخ های عمودی و افقی با هم است . این یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک پارچه است و فرهنگ ها در سراسر جهان الگو ها و سبک های خاص خود را در طول تاریخ توسعه داده اند .
امروزه فرش ‌های مسطح گزینه‌ ای بادوام ، کاربردی و تمیز کردن آسان هستند و دارای الگوهای متنوعی هستند ، از هندسی‌ های الهام ‌گرفته از سنت گرفته تا چوب‌ های تازی ، راه راه و شیپوری . زلدین می ‌گوید : «این فرش‌ ها پرز ندارند و اگر با موادی مانند پشم ساخته شوند ، می ‌توان آن‌ ها را در هر اتاقی مانند غذاخوری ، نشیمن، ورودی و حتی اتاق بازی قرار داد ».
 
2.گلیم
گلیم‌ ها که بومی منطقه آناتولی ترکیه است ، فرش‌ هایی بدون پرز و پهن بافته از پشم ، پنبه یا ابریشم هستند . شولهوف می گوید از آنجایی که آنها بدون گره تولید می شوند ، اغلب برگشت پذیر هستند . این فرش ‌ها معمولاً دارای طرح ‌های هندسی در طرح‌ های راه راه و رنگ ‌های پررنگ هستند .
زلدین می‌ گوید : «این فرش را می ‌توان در هر اتاقی استفاده کرد و می ‌توان آن را در مکان ‌های پر رفت ‌و آمد - ناهارخوری ، اتاق خواب ، نشیمن ، یا ورودی- با حداقل ریزش قرار داد .
 
3.دوری .
زلدین می ‌گوید دوری ، نوع دیگری از فرش ‌های مسطح و قابل برگشت ایده‌ آل برای مناطق پرتردد است که در هند ساخته می‌ شود . شولهوف می ‌گوید : انتظار دارید طرح‌ های هندسی پیچیده‌ ای را در بافتی تنگ از پنبه ، پشم ، جوت یا ترکیبی از این مواد ببینید .
 
4.بافته شده.
بسیاری از تمدن ها مفهوم بافتن قطعات پارچه را برای ساختن فرش های گرد یا بیضی شکل دادند . شولهوف می ‌گوید : «نوارهای بلند پارچه یا نخ به هم بافته می‌شوند تا یک فرش محکم را تشکیل دهند . "[پارچه ها شامل] پنبه ، پشم ، جوت ، یا مواد مصنوعی مانند نایلون یا پلی استر است ."
 
5.جوت .
شولهوف می ‌گوید یک فرش جوت می ‌تواند طرح ‌های اساسی مانند راه راه یا شورون را به رخ بکشد یا یک رنگ ثابت را به نمایش بگذارد . فرش چه بافته باشد و چه دستباف ، اما همیشه از جوت ساخته شده است ، یک الیاف طبیعی نرم و بادوام که عنصری ظریف و ارگانیک را به هر فضایی می بخشد . زلدین می گوید : «ما ترجیح می دهیم اینها را در اتاق نشیمن ، ورودی یا راهروها قرار دهیم .
 
(Rug Types to Know Before You Start Shopping)
Humans have been weaving rugs to keep cold floors warm for thousands of years, from the grass-and-fur techniques of ancient humans to the oldest known pile carpet, credited to the 5th century B.C. Pazyryk Culture. Every type of rug has its own unique history, weaving technique, and attributes. With help from experts Kyra Schulhof, founder of Fayette Studio, and Kristen Zeldin, senior rugs buyer for Lulu and Georgia, understand the differences and choose style that's best for your home.
 
1.Flatweave.
Whether on a loom or by hand, a flatweave technique consists of interlacing vertical and horizontal threads together. It's one of the simplest ways to create a piece of fabric, and cultures all over the world have developed their own patterns and styles throughout history
Today, flatweave rugs are a durable, practical, and easy-to-clean option, and come in a variety of patterns, from geometrics inspired by tradition to houndstooth, stripes, and chevrons. "These rugs have zero pile, and if made with a material like wool, they can be placed in any room—dining, living, entry and even a playroom," says Zeldin.
 
2.Kilim.
Kilims, native to Turkey's Anatolia region, are zero-pile, flatweave rugs in wool, cotton, or silk. Since they are produced without knotting, they're often reversible, says Schulhof. These rugs typically feature geometric designs in striped layouts and bold colors.
"This rug can be used in any room and can be placed in high-traffic areas—dining, bedroom, living, or entry—with minimal shedding," says Zeldin .
 
3.Dhurries.
Dhurries, another type of flatwoven, reversible rug ideal for high-traffic areas, are made in India, says Zeldin. Expect to see intricate geometric designs in a tight weave of cotton, wool, jute, or a blend of those materials, says Schulhof.
 
4.Braided.
Many civilizations developed the concept of braiding pieces of fabric together to make round or oval rugs. "Long strips of fabric or yarn are braided together to form a sturdy rug," says Schulhof. "[Fabrics include] cotton, wool, jute, or synthetic materials, like nylon or polyester."
 
5.Jute.
A jute rug can show off basic designs, like stripes or chevrons, or display one solid color, says Shulhof. Whether the rug is braided or handwoven, though, it's always made from jute, a soft, durable natural fiber that lends a subtle, organic element to any space. "We prefer to place these in the living room, entry, or hallways," says Zeldin.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند نوع فرش که قبل از شروع خرید باید بدانید

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (18 شهریور 1403)
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان

شرکت معتبر آتیه پوشان ( که با AP خود را معرفی نموده است ) ، دارای لوگو و نامی زیبا می باشد . این شرکت موفق ، در بیش از پانزده سال فعالیت خود محصولات فراوانی را وارد نموده است و پس از مدتی ، با حراج کد های باقی مانده ( به علت عدم خوردن آلبوم ها ) به طور کل آن آلبوم های حراجی را ، از رده خارج نموده است .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

آدرال
آدرال

آدرال برای درمان اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) و نارکولپسی استفاده می شود. آدرال حاوی ترکیبی از آمفتامین و دکستروآمفتامین است. آمفتامین و دکستروآمفتامین محرک ‌های سیستم عصبی مرکزی هستند که بر مواد شیمیایی موجود در مغز و اعصاب تأثیر می ‌گذارند که به بیش فعالی و کنترل تکانه کمک می‌ کنند.

آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون
آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون

شرکت موفق رایمون ( انبار مرکزی : واقع در مشهد ) از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی خاص و منحصر به فرد ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟

کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت

شرکت موفق و فعال نیکان تجارت ، شرکتی بسیار دقیق در ده سال اخیر می باشد ، که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور
آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور

شرکت معروف آرشا دکور ، یکی از معتبر ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت وارد و در بازار ، عرضه می کند .

مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .