چگونه یخ ساز خود را برای نوشیدنی هایی با طعم بهتر تمیز کنید

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چگونه یخ ساز خود را برای نوشیدنی هایی با طعم بهتر تمیز کنید
چگونه یخ ساز خود را برای نوشیدنی هایی با طعم بهتر تمیز کنید
چگونه یخ ساز خود را برای نوشیدنی هایی با طعم بهتر تمیز کنید
چگونه یخ ساز خود را برای نوشیدنی هایی با طعم بهتر تمیز کنید
 



( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
نوشیدنی های یخی خود را با اضافه کردن این کار به برنامه تمیز کردن عمیق خود تازه نگه دارید .
 
هر چند وقت یکبار یخ ساز خود را تمیز کنید .
لورا جانسون، کارشناس تحقیق و توسعه در آزمایشگاه لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس ، می‌ گوید: باید یخ ‌ساز خود را دو بار در سال تمیز کنید. با این حال، برخی از ماشین‌ ها ممکن است نیاز به شستشوی مکرر داشته باشند. اگر مطمئن نیستید که یخ ساز شما چند وقت یکبار نیاز به توجه دارد، بهتر است هر گونه تغییر در یخ خود را کنترل کنید. جانسون می ‌گوید: «یخ ‌هایی که کدر به نظر می ‌رسند یا مزه ‌شان بد است، نشان ‌دهنده این است که زمان تمیز کردن سازنده‌ تان فرا رسیده است.
کارشناسان Electrolux می گویند که هنگام تمیز کردن یخ ساز خود از پاک کننده های خشن و غلیظ و مواد ساینده مانند دستمال کاغذی یا پد های تمیز کننده خودداری کنید . درعوض، ابزارهایی را انتخاب کنید که به دستگاه شما خراشیده یا آسیب نرسانند: صابون ملایم و آب
اسفنج غیر ساینده و حوله خشک .
 
چگونه سطل یخ ساز را تمیز کنیم .
هنگام تمیز کردن یخ ساز نصب شده، باید یخچال خود را خاموش کنید. این یک فرآیند سریع است ، بنابراین در حین شستن نیازی به انتقال مواد غذایی خود به خنک کننده نخواهید داشت .
 
دستگاه را خاموش کنید. هر مدلی که باشد، با خاموش کردن یخ ساز خود شروع کنید، یا از سوییچ (برای تکرار های میز) یا با جدا کردن یخچال خود از برق. کارشناسان الکترولوکس می ‌گویند: «دلیل خاموش کردن یخ‌ ساز، جلوگیری از برداشت یخ و ریختن آن در سراسر فریزر در حین برداشتن سطل است.
 
یخ را حرکت دهید. پس از خاموش شدن دستگاه، سطل یخ را بیرون بکشید و یخ را بیرون بریزید. جانسون می ‌گوید: اگر زباله‌ دانی دارید، یخ اضافی را در ناودان بریزید و آن را آسیاب کنید - به گفته جانسون، یخ درشت در واقع روشی موثر برای تمیز کردن تیغه ‌های زباله است. همچنین می توانید یخ را داخل ظرف ضد فریزر منتقل کرده و نگه دارید.
 
سطل یخ را بشویید. برای شستشوی سطل از آب تمیز استفاده کنید. کارشناسان Electrolux می‌ گویند: «اگر لکه ‌ها یا مناطقی با کثیفی قابل مشاهده وجود دارد، از آب و صابون ملایم برای تمیز کردن استفاده کنید، سپس آن را کاملا بشویید تا باقی ‌مانده صابون پاک شود.» تکه های سرسخت یخ را با آب گرم یا پارچه گرم ذوب کنید (خرد کردن آن با ابزار می تواند خطرناک باشد). جانسون می‌ گوید: برای برداشتن یخ از سطل یخ‌ ساز از یخ ‌گیر استفاده نکنید.
 
کاملا خشک کنید. قبل از نصب مجدد، مطمئن شوید که سطل کاملاً خشک شده است. جانسون می ‌گوید: «هر گونه آب اضافی در اینجا می‌ تواند یخ بزند و مواد را آدامس کند.
 
یخچال را به برق وصل کنید. اگر در حال تمیز کردن یخ ساز نصب شده در فریزر خود هستید، به یاد داشته باشید که به محض اتمام کار، دستگاه را به برق وصل کنید.
 
How to Clean Your Ice Maker for Better-Tasting Drinks
 
Keep your iced drinks fresh by adding this chore to your deep-cleaning routine
 
How Often to Clean Your Ice Maker
 
You should clean your ice maker twice per year, says Laura Johnson, a research and development expert at the LG Electronics Home Appliances Lab. Some machines may need to be washed more frequently, however. If you're unsure of how often your ice maker needs attention, it's best to monitor any changes to your ice. "Ice that looks cloudy or tastes off is an indication that it is time to clean your maker," says Johnson.
Materials Needed
 
Avoid harsh, concentrated cleaners and abrasive materials like paper towels or scouring pads when cleaning your ice maker, say experts from Electrolux. Instead, opt for tools that won't scratch or damage your appliance:
 
Gentle, mild soap
 
Water
 
Non-abrasive sponge
 
Dry towels
 
How to Clean the Ice Maker Bin
 
You should turn off your refrigerator while cleaning an installed ice maker. It's a quick process, so you won't need to move your food into a cooler while you're washing.
 
 
Turn Off the Machine. Whatever its model, begin by turning your ice maker off, either at the switch (for countertop iterations) or by unplugging your refrigerator. "The reason for turning off the ice maker is to prevent it from harvesting ice and dumping it all over the freezer while the bin is removed," say Electrolux experts.
 
Move the Ice. Once the machine is off, pull out the ice bin and dump out the ice. If you have a garbage disposal, dump the excess ice down the chute and grind it—t he coarse ice is actually an effective way to cleanse the disposal's blades, says Johnson. You can also move the ice into a freezer-proof container and keep it.
 
Wash the Ice Bin. Use clean water to rinse the bin. "If there are stains or areas with visible dirt, then use mild soap and water to clean, then rinse thoroughly to remove the soap residue," says Electrolux experts. Melt stubborn chunks of ice with warm water or a warm cloth (chipping at it with tools can be dangerous). "Don't use an ice pick to get ice off the ice maker bin," says Johnson.
 
Dry Thoroughly. Make sure the bin is completely dry before you reinstall it. "Any excess water here could freeze and gum things up," says Johnson.
 
Plug in the Refrigerator. If you're cleaning the ice maker installed in your freezer, remember to plug in the appliance as soon as you finish the task.
  • مرجع :
  • برچسب ها : چگونه یخ ساز خود را برای نوشیدنی هایی با طعم بهتر تمیز کنید

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (18 شهریور 1403)
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان

شرکت معتبر آتیه پوشان ( که با AP خود را معرفی نموده است ) ، دارای لوگو و نامی زیبا می باشد . این شرکت موفق ، در بیش از پانزده سال فعالیت خود محصولات فراوانی را وارد نموده است و پس از مدتی ، با حراج کد های باقی مانده ( به علت عدم خوردن آلبوم ها ) به طور کل آن آلبوم های حراجی را ، از رده خارج نموده است .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

آدرال
آدرال

آدرال برای درمان اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) و نارکولپسی استفاده می شود. آدرال حاوی ترکیبی از آمفتامین و دکستروآمفتامین است. آمفتامین و دکستروآمفتامین محرک ‌های سیستم عصبی مرکزی هستند که بر مواد شیمیایی موجود در مغز و اعصاب تأثیر می ‌گذارند که به بیش فعالی و کنترل تکانه کمک می‌ کنند.

آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون
آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون

شرکت موفق رایمون ( انبار مرکزی : واقع در مشهد ) از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی خاص و منحصر به فرد ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟

کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت

شرکت موفق و فعال نیکان تجارت ، شرکتی بسیار دقیق در ده سال اخیر می باشد ، که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور
آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور

شرکت معروف آرشا دکور ، یکی از معتبر ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت وارد و در بازار ، عرضه می کند .

مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .