کاغذدیواری فومی شرکت تاپ دکور

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
کاغذدیواری فومی شرکت تاپ دکور
کاغذدیواری فومی شرکت تاپ دکور
کاغذدیواری فومی شرکت تاپ دکور
کاغذ دیواری فومی شرکت تاپ دکور
 

 
شرکت معروف تاپ دکور ، که در پانزده سال اخیر تاسیس شده ،  شرکتی معتبر و مسلط به فن های بازرگانی ایران می باشد . شرکت تاپ دکور ، در هنگام ورود به بازار دکوراسیون داخلی ایران ( حدود پانزده سال پیش ) آلبوم های کاغذ دیواری فراوانی را با قیمت ارزان وارد بازار نمود ، به طوری که بازار دکوراسیون را به دست گرفت .
 
اما متاسفانه این شرکت در طول چند سال گذشته ، با مشکلاتی مواجه شد که ناچارا از ورود کالا های خود جلوگیری نمود و به همین سبب ، برخی از شرکای بزرگ این شرکت ، از او جدا شدند و شرکت آکام را تاسیس نمودند .
 
شرکت معتبر و معروف تاپ دکور ، با آن که در امر واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، پر قدرت فعالیت می کرد ، پس از چندی تغییر رویه داد و اینک می توان گفت که موجودی آلبوم‌ های کاغذ دیواری این شرکت ، کامل نیست . البته این احتمال وجود دارد که این عدم موجودی ، به علت وارد نمودن بار جدید یا حتی تفکر این شرکت باشد . 
 
هر چند که ما بر این باور هستیم که مدیران توانمند تاپ دکور ، در تجارت کالا های دکوراسیون داخلی ایران ، توان بسیار زیادی دارند و اگر مشکلات چند سال اخیر نبود ، اینک این شرکت یکی از پر قدرت ترین تامین کننده های آلبوم های کاغذ دیواری ، در ایران بود .
 
در هر صورت شرکت تاپ دکور ، باید واقف بر این قضیه باشد که نباید کالا هایش مملو از کد های عدم شوند ، چرا که در این صورت مغازه داران دیگر آن کالا را به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، به این خاطر که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که در حقیقت این موضوع از حوصله مشتری ، و مغازه داران خارج است .
 
شرکت تاپ‌ دکور ، بر روی تولید کفپوش نیز ، سرمایه گذاری نموده است . از جمله این کفپوش ها ، عبارت است از : 
تاپ فلور ، 
تاپ دکور و یا دیاموند .
 
از جمله محصولات این شرکت معروف ، می توان به محصولاتی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری فومی تاپ دکور ، 
۲ / آلبوم کاغذ دیواری آپولون ، 
۳ / آلبوم کاغذ دیواری ایگل ، 
۴ / آلبوم کاغذ دیواری ویندو ،
و .... ، 
اشاره کرد . 
 
شرکت معتبر تاپ دکور ، در حوزه تولید پوستر نیز سرمایه گذاری نموده و دستگاه های تولید پوستر را ، تهیه نموده است . و پوستر های معمولی به همراه دو پوستر بسیار خاص اضافه نموده ، چیزی که دیگر ‌شرکت ها فاقد این امر هستند . ( پوستر شب‌ تاب ، و پوستر برجسته طلا کوب ) .
 
این شرکت معتبر  ، دارای آلبوم کاغذ دیواری دیگری نیز ، به نام : آلبوم کاغذ دیواری فومی ، می باشد . کاغذ دیواری هایی خاص و مقرون به صرفه ، با طرح های بروز و جدید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ( با طول ۲۸۰ و عرض ۷۰ سانتی متر ، در چهار رنگ زیبا ) . 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت تاپ دکور ، با رصد دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها   و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت تاپ ‌دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :مپ استار
  • برچسب ها : کاغذدیواری فومی شرکت تاپ دکور

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (27 مهر 1403)
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .