4 مرحله برای آماده شدن برای ساخت آشپزخانه

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
4 مرحله برای آماده شدن برای ساخت آشپزخانه
4 مرحله برای آماده شدن برای ساخت آشپزخانه
4 مرحله برای آماده شدن برای ساخت آشپزخانه
4 مرحله برای آماده شدن برای ساخت آشپزخانه
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.فهرستی از I tem هایی که باید در زمان شروع ساخت و ساز در محل داشته باشید
 
تهیه کنید آیا سینک و شیر آب را سفارش داده اید؟ آیا تحویل لوازم خانگی خود را برنامه ریزی کرده اید؟ دلیل این امر این است که وقتی کار شروع می شود، زندگی کمی آشفته تر می شود - خوب، بسیار آشفته تر. چیزهایی مانند سفارش سینک از بین انگشتان شما می لغزند و زمانی که پیمانکار چیزی بخواهد در حال تقلا خواهید بود.
 
2.با پیمانکار خود انتظارات خود را
 
ایجاد کنید . این باعث می شود مشتری راضی تر و به طور کلی روند دلپذیرتری داشته باشید. به عنوان صاحب خانه، شما در واقع کنترلی بر برنامه دارید. طولانی کردن زمان برای نهایی کردن تصمیمات می تواند باعث تاخیر های قابل توجهی شود. یک متخصص بازسازی آشپزخانه در نزدیکی خود پیدا کنید.
فراموش نکنید که با همسایه ها خوب رفتار کنید و به پیمانکار هم بگویید همین کار را بکند. به همسایه ها اطلاع دهید که در حال شروع یک پروژه ساخت و ساز هستید و خدمه ای در اطراف خواهند بود. به آنها بگویید اگر مشکلی دارند به شما اطلاع دهند. سروصدا، آوار و انسداد خیابان با تحویل کالا اغلب از مسائلی است که برای همسایگان پیش می آید.
یک جلسه هفتگی مکرر ساخت و ساز ترتیب دهید تا با پیمانکاران و سایر متخصصان خود تماس برقرار کنید. ممکن است هر هفته به آن نیاز نداشته باشید، اما در صورت نیاز حداقل در برنامه است.
 
3. کابینت های خود را خالی کنید
 
پس اکنون که به امور کاری رسیدگی کرده اید، وقت آن است که دستان خود را کثیف کنید. به جای ترس از این موضوع، به آن به عنوان فرصتی برای تمیز کردن جدی بهاره نگاه کنید. به جای اینکه همه چیز را در یک دسته جعبه بیاندازید و فرآیند ویرایش را تا پایان به تعویق بیندازید، همین حالا کار را انجام دهید تا بازگشت به آن بسیار سرگرم کننده تر شود. با این حال، اگر اکنون بیش از حد در ظرف خود هستید که نمی توانید با این موضوع کنار بیایید، همیشه می توان آن را بعداً انجام داد.
تمام اقلامی را که برای چند ماه به آن نیاز ندارید در جعبه ‌ها قرار دهید - یا حتی بهتر است، سطل ‌های پلاستیکی بزرگ با درب برای محافظت از محتویات در برابر کثیفی و گرد و غبار. آنچه را که می خواهید در آشپزخانه موقت خود استفاده کنید را جدا کنید: چاقو، لیوان قهوه، غذایی که می خورید و حتی چند لیوان شراب. چه کسی گفته است که باید تمام مدت از لیوان های پلاستیکی آب بنوشید‌؟
 
4.یک آشپزخانه موقت راه اندازی کنید
 
هر چه در این زمینه سازماندهی و آمادگی بیشتری داشته باشید، شادتر خواهید بود. تلاش نیمه دل در یک آشپزخانه موقت توصیه نمی شود. حتی اگر بچه ندارید و قصد دارید هر شب بیرون غذا بخورید، باید جایی برای تهیه یک فنجان قهوه یا میان وعده بخواهید.
به نظر من دو میز ایده آل است و اگر اتاق دارید، دو میز به اضافه میز آشپزخانه برای نشستن. اگر یک میز قدیمی ندارید، چند میز تاشو بردارید - به عمق 24 یا 30 اینچ با هر طولی که می ‌توانید بچینید (نه میزهای مربعی 48 اینچی که برای استفاده به عنوان میز بسیار عمیق هستند). اگر از یک میز در خانه استفاده می کنید، یک رومیزی با روکش پلاستیکی برای محافظت از آن تهیه کنید.
 
4 Steps to Get Ready for Kitchen Construction
 
1.Make a List of Items You Need to Have Onsite When Construction Begins
 
Have you ordered the sink and faucet? Do you have your appliance delivery scheduled? The reason for this is that once work starts, life gets a little more chaotic — OK, a lot more chaotic. Things like ordering a sink will slip through your fingers, and you’ll find yourself scrambling when the contractor asks for something.
 
2.Establish Expectations With Your Contractor
 
This isn’t just about telling the contractor what you expect, this is also about the contractor and other professionals letting you know what are realistic expectations. This will make for a happier client and a more pleasant process overall.
As the homeowner, you actually do have some control over the schedule. Taking too long to finalize decisions can cause significant delays.
Establish Expectations With Your Contractor
This isn’t just about telling the contractor what you expect, this is also about the contractor and other professionals letting you know what are realistic expectations. This will make for a happier client and a more pleasant process overall.
As the homeowner, you actually do have some control over the schedule. Taking too long to finalize decisions can cause significant delays.
 
3.Empty Out Your Cabinets
 
 
So now that you’ve taken care of business, it’s time to get your hands dirty. Rather than dreading this, look at it as an opportunity to do some serious spring cleaning. Instead of throwing everything in a bunch of boxes and deferring the editing process to the end, get it done now to make moving back in that much more fun. However, if you’ve got too much on your plate to deal with this now, it can always be done later.
Put all the items you won’t need for a few months into boxes — or even better, big plastic bins with lids to protect the contents from dirt and dust. Separate out what you’ll want to use in your temporary kitchen: knives, coffee mugs, food you’ll eat and even a few wineglasses. Who says you have to drink out of plastic cups the whole time?
 
4.Set Up a Temporary Kitchen
 
The more organized and prepared you are in this area, the happier you’ll be. A half-hearted attempt at a temporary kitchen isn’t recommended. Even if you don’t have kids and plan to eat out every night, you’ll want a place to make a cup of coffee or a snack.
I think two tables are ideal, and if you have the room, two tables plus the kitchen table for seating. If you don’t have an old table, pick up a few folding tables — 24 or 30 inches deep by whatever length you can fit (not the 48-inch square ones, which are too deep to use as countertops). If you’re using a table from the house, get a plastic-coated tablecloth to protect it.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : 4 مرحله برای آماده شدن برای ساخت آشپزخانه

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (18 شهریور 1403)
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان

شرکت معتبر آتیه پوشان ( که با AP خود را معرفی نموده است ) ، دارای لوگو و نامی زیبا می باشد . این شرکت موفق ، در بیش از پانزده سال فعالیت خود محصولات فراوانی را وارد نموده است و پس از مدتی ، با حراج کد های باقی مانده ( به علت عدم خوردن آلبوم ها ) به طور کل آن آلبوم های حراجی را ، از رده خارج نموده است .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

آدرال
آدرال

آدرال برای درمان اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) و نارکولپسی استفاده می شود. آدرال حاوی ترکیبی از آمفتامین و دکستروآمفتامین است. آمفتامین و دکستروآمفتامین محرک ‌های سیستم عصبی مرکزی هستند که بر مواد شیمیایی موجود در مغز و اعصاب تأثیر می ‌گذارند که به بیش فعالی و کنترل تکانه کمک می‌ کنند.

آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون
آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون

شرکت موفق رایمون ( انبار مرکزی : واقع در مشهد ) از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی خاص و منحصر به فرد ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟

کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت

شرکت موفق و فعال نیکان تجارت ، شرکتی بسیار دقیق در ده سال اخیر می باشد ، که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور
آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور

شرکت معروف آرشا دکور ، یکی از معتبر ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت وارد و در بازار ، عرضه می کند .

مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .