آلبوم کاغذ دیواری کریستال شرکت اریکا

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
آلبوم کاغذ دیواری کریستال شرکت اریکا
آلبوم کاغذ دیواری کریستال شرکت اریکا
آلبوم کاغذ دیواری کریستال شرکت اریکا
آلبوم کاغذ دیواری کریستال شرکت اریکا



شرکت معتبر و موفق اریکا ، در دهه اخیر با پشتوانه نام بزرگ ایدی ، در امر واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت خود را آغاز نمود . همیشه نام ایدی با نام کارخانه بزرگ گرانتیل و همچنین با نام آقایان قهرمانی ، همراه می باشد .
 
گرانتیل اولین و بزرگ ترین کارخانه تولید کاغذ دیواری پس از نام شرکت قدیمی و فعال پلاستر می باشد .
 
سرمایه گذاری بسیار دقیق و بازاریابی موفق ، به رشد شرکت موفق اریکا در بازار نابسامان دهه اخیر ، کمک قابل توجهی نمود تا این شرکت معروف ، همچنان رو پا و موفق به فعالیت خود ادامه دهد .
 
همچنین استفاده نمودن از تجربیات دیگر شرکت های موفق در این حوزه ، و تلاش مداوم و مستمر و دقت کافی در انتخاب طرح ، در موفقیت روز افزون شرکت معروف اریکا نقش مهم و به سزایی داشته است .

در واقع ، بازار دکوراسیون ایران ، وابستگی بسیار زیادی به  دلار دارد . و از آن جایی که قیمت دلار به طور دائم در حال نوسان است ، این امکان وجود دارد که شرکتی آلبوم کاغذ دیواری را ، هنگامی وارد کند که قیمت دلار بسیار بالاست ، و در زمان فروش با کاهش شدید قیمت دلار مواجه شود ، به طوری که هیچ چاره ای جز حراج آن آلبوم برای او باقی نماند .
 
حراج آلبوم های کاغذ دیواری علل بی شماری دارد . به عنوان مثال : پس از گذشت چیزی حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به سبب آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی وارد بازار می شوند ، و مشتریان به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کنند و تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین آلبوم ها دارند ،  شرکت های وارد کننده آلبوم های قدیمی خود را حراج و در نهایت به طور کل آن آلبوم ها را از رده خارج می نماید و آلبومی جدید وارد می کند .
 
مشکلات شرکت های وارد کننده  ، تنها به قیمت دلار و وابستگی بازار دکوراسیون ایران به دلار ، ختم نمی شود . و در واقع این شرکت ها با مشکلات بسیار زیاد دیگری ، همچون : عدم تعلق گرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های سنگین ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و ... نیز مواجه هستند .
 
با تمام این اوصاف ، شرکت های وارد کننده همواره باید این نکته را در نظر داشته باشند که ، محصولات آنان به هیچ عنوان نباید مملو از کد های عدم شود چرا که در این صورت ، دیگر مغازه داران آن محصول را به مشتریان خود نشان نخواهند داد ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که این امر از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .

 این شرکت معتبر به تازگی آلبوم کاغذ دیواری جدید و زیبای کریستال را وارد و در بازار عرضه کرده است . آلبوم ساده اکلیل دار کریستال در بافت های متنوع ، با طرح های بروز ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ .

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت اریکا ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ، ارتباط برقرار نمایند .
  • مرجع :مپ استار
  • برچسب ها : آلبوم کاغذ دیواری کریستال شرکت اریکا

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .