این رنگ‌های ساحلی باعث می‌شود که خانه شما شاداب و جذاب باشد

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
این رنگ‌های ساحلی باعث می‌شود که خانه شما شاداب و جذاب باشد
این رنگ‌های ساحلی باعث می‌شود که خانه شما شاداب و جذاب باشد
این رنگ‌های ساحلی باعث می‌شود که خانه شما شاداب و جذاب باشد
این رنگ‌های ساحلی باعث می‌شود که خانه شما شاداب و جذاب باشد


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )


1 آبی جین
تنوع رنگ آبی جین راهی زیبا برای آوردن زیبایی ساحلی به خانه شما است. برای داشتن سایه عالی، رنگ سال 2024 شروین ویلیامز را امتحان کنید : رو به بالا SW 6239 . Sue Wadden، مدیر بازاریابی رنگ در Sherwin-Williams می‌گوید: این رنگ یک رنگ بسیار مطبوع  است که در هسته روند فضای ساحلی قرار دارد. او توصیه می کند آن را با رنگ های سفید یا سرمه ای ست کنید. او می افزاید: این سایه همچنین با لهجه های قهوه ای گرم مانند مبلمان چوبی که یکی دیگر از عناصر اصلی این زیبایی است، جفت می شود.

2.سفید سرد
پایه خنثی پایه و اساس هر پالت رنگی ساحلی است. برای این منظور، Tiffany Cassidy از Lagnappe Custom Interiors رنگ‌هایی را با رنگ‌های شنی انتخاب می‌کند، مانند Sherwin-Williams 7004 Snowbound ، سفید سرد با ته‌رنگ‌های خاکستری مایل به بژ ظریف. او می گوید: «این یک نقطه شروع عالی برای افزودن انواع رنگ ها است. برای داشتن پانچ بیشتر اما همچنان سبک و تازه نگه داشتن آن، ما بنجامین مور 2128-70 لیلی وایت را دوست داریم.

3.خاکستری واقعی
خاکستری یک رنگ خنثی است که به خوبی با طیف وسیعی از رنگ ها جفت می شود و به شما امکان می دهد یک پالت رنگی منسجم و الهام گرفته از ساحل ایجاد کنید. برای یک خاکستری واقعی، Revere Pewter اثر Benjamin Moore را در نظر بگیرید که تعادل کاملی را بین رنگ های سرد و گرم برقرار می کند. در این اتاق، تخته سر آبی ساحلی و جزئیات کتانی را تکمیل می کند.

4.کره زرد
برای رنگ ‌هایی که از رنگ خنثی دور نمی‌شوند، رنگ زرد کره‌ای جذابی مانند  Chestertown Buff اثر بنجامین مور را در نظر بگیرید . رنگ عمیق دارای ته رنگ نارنجی است و به خوبی با سایر رنگ های ساحلی مانند کرم و سفید جفت می شود.

These Coastal Paint Colors Will Make Your Home Feel Breezy and Inviting


1.Denim Blue
Variations of denim blue are a beautiful way to bring the coastal aesthetic into your home. For the perfect shade, try Sherwin-Williams' 2024 color of the year: Upward SW 6239. This paint is a "very breezy and airy color, which is at the core of the coastal vibe trend," says Sue Wadden, director of color marketing at Sherwin-Williams. She recommends pairing it with white or navy paint colors. "This shade also pairs well with warm brown accents like wooden furniture, which is another staple of this aesthetic,she adds.

2.Cool White
A neutral base is the foundation of any coastal color palette. For this, Tiffany Cassidy of Lagnappe Custom Interiors opts for paint colors with sandy tones, such as Sherwin-Williams 7004 Snowbound, a cool white with subtle grayish-beige undertones. "This is an excellent starting point for adding all sorts of colors," she says. For more of a punch but still keeping it light and fresh, we love Benjamin Moore 2128-70 Lily White

3.True Gray
Gray is a grounding neutral that pairs well with a range of colors, allowing you to create a cohesive, coastal-inspired color palette. For a true gray, consider Revere Pewter by Benjamin Moore, which strikes the perfect balance between cool and warm tones. In this room, it complements the coastal blue headboard and linen-hued details.

4.Butter Yellow
For a pop of color that doesn't stray far from a neutral, consider a charming butter yellow shade like Chestertown Buff by Benjamin Moore. The deep hue features a hint of orange undertones and pairs well with other coastal colors, like creams and whites.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : این رنگ‌های ساحلی باعث می‌شود که خانه شما شاداب و جذاب باشد

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .