بهترین رنگ های خاکستری از نظر طراحان داخلی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
بهترین رنگ های خاکستری از نظر طراحان داخلی
بهترین رنگ های خاکستری از نظر طراحان داخلی
بهترین رنگ های خاکستری از نظر طراحان داخلی
بهترین رنگ های خاکستری از نظر طراحان داخلی
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی)
 
وقتی صحبت از رنگ ‌های جاودانه رنگ داخلی می ‌شود ، کلاسیک ‌تر از خاکستری نمی‌ شود. رنگ خاکی ظریف نه تنها بسیار تطبیق پذیر است، بلکه می تواند پیچیدگی خنک (یا گرم!) را برای تقریباً هر سبکی از فضا به ارمغان بیاورد. با این حال، با وجود تمام رنگ های خاکستری موجود در بازار، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای یک منطقه خاص از خانه شما بهترین کارایی را دارد می تواند یک چالش باشد.
 
1.مه لندن اثر بنجامین مور
بکی شی می ‌گوید مه لندن اثر بنجامین مور دارای رنگی ساده است که در اتاق ‌های مجهز به عناصر طبیعی مانند چوب، کتان، بتن و چرم به زیبایی کار می ‌کند. او می ‌گوید: «این یک لحن بی‌ صدا گرم است که همچنان روشن و مطبوع است، بنابراین سایه ‌ای عالی برای دیوارها، قرنیز ها، قاب‌ ها و سقف‌ ها است.
 
2.فضای سایبری اثر شروین ویلیامز
آیا به دنبال سایه خاکستری عمیقی هستید که کمی ملایمتر از مشکی باشد؟ Cyber Space توسط Sherwin-Williams را امتحان کنید ، Beth Dotolo و Carolina Gentry of Pulp Design Studios را پیشنهاد دهید . دوتولو می ‌گوید: «این یک لحن دراماتیک است که تأثیری قوی در یک اتاق می ‌گذارد، اما خاکستری بودن آن، حاشیه را از بین می ‌برد.
 
3.کندال ذغال از بنجامین مور
برای ایجاد ظاهری تاریک و بد خلق در اتاق، استفانی استین می ‌گوید که با سایه‌ های عمیقی مانند کندال ذغال چوب از بنجامین مور نمی‌ توانید اشتباه کنید . او می ‌گوید: «آن را در جایی غیر منتظره امتحان کنید، مانند حمام یا روی دیوارها و آسیاب کاری در یک لانه، برای فضایی که هم دنج و هم شیک به نظر می‌ رسد.»
 
The Best Gray Paint Colors, According to Interior Designers
 
When it comes to timeless interior paint colors, it doesn't get more classic than gray. Not only is the elegant earth tone extremely versatile, but it can also bring cool (or warm!) sophistication to just about any style of space. However, with all the gray paints available on the market, deciding which one will work best for a specific area of your home can be a challenge.
 
1.London Fog by Benjamin Moore
Becky Shea says London Fog by Benjamin Moore has an understated tint that works beautifully in rooms outfitted with natural elements, such as wood, linen, concrete, and leather. It's a warm muted tone that still reads light and airy, so it's the perfect shade for walls, baseboards, casements, and ceilings, she says.
 
2.Cyber Space by Sherwin-Williams
Looking for a deep shade of gray that is slightly softer than black? Try Cyber Space by Sherwin-Williams, offer Beth Dotolo and Carolina Gentry of Pulp Design Studios. It's a dramatic tone making a strong impact in a room, but the fact that it's gray takes the edge off, Dotolo says.
 
3.Kendall Charcoal by Benjamin Moore
To create a dark and moody look in a room, Stefani Stein says you can't go wrong with a deep shade like Kendall Charcoal by Benjamin Moore. Try it somewhere unexpected, like a bathroom or on the walls and millwork in a den, for a space that feels both cozy and chic, she says.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : بهترین رنگ های خاکستری از نظر طراحان داخلی

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .