رنگ شیر جایگزین سازگار با محیط زیست برای لاتکس است که به دیوارها و مبلمان شخصیت قدیمی می بخشد.

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
رنگ شیر جایگزین سازگار با محیط زیست برای لاتکس است که به دیوارها و مبلمان شخصیت قدیمی می بخشد.
رنگ شیر جایگزین سازگار با محیط زیست برای لاتکس است که به دیوارها و مبلمان شخصیت قدیمی می بخشد.
رنگ شیر جایگزین سازگار با محیط زیست برای لاتکس است که به دیوارها و مبلمان شخصیت قدیمی می بخشد.
رنگ شیر جایگزین سازگار با محیط زیست برای لاتکس است که به دیوارها و مبلمان شخصیت قدیمی می بخشد.
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
رنگ شیر چیست؟
 
به گفته ساوشا خوندت، صاحب Sweet Pickins و Old Fashioned Milk Paint، رنگ شیر یک رنگ دوستدار محیط زیست است که از پروتئین شیر (کازئین)، سنگ آهک خرد شده، خاک رس و رنگدانه خاک برای رنگ ساخته شده است. او می گوید: «رنگ شیر یکی از قدیمی ترین اشکال رنگ شناخته شده است. "رنگ ها به صورت پودر ساخته می شوند تا از افزودن مواد نگهدارنده شیمیایی جلوگیری شود. آب به سادگی قبل از استفاده به پودر اضافه می شود." Khoundet می ‌گوید که پروتئین شیر مخلوط شده با سنگ آهک یک چسب تشکیل می ‌دهد، در حالی که خاک رس (یا گاهی اوقات گچ) بدن را به رنگ اضافه می ‌کند و رنگدانه برای رنگ اضافه می ‌شود.
 
برخی از رنگ های شیر از پرکننده های گیاهی به جای خاک رس استفاده می کنند، مانند رنگ شیری Miss Mustard Seed. برندا هس، صاحب رنگ شیر دوشیزه دانه خردل می ‌گوید: «رنگ ما با CPSC سازگار است و حتی برای بچه‌ های کوچک و حیوانات خانگی در زندگی شما ایمن است. "با حذف گچ و خاک رس، رنگ ما زیست تخریب پذیر و قابل کمپوست شد. هیچ رنگ مدرنی نمی تواند چنین چیزی بگوید."
 
تفاوت بین رنگ شیر و رنگ های سنتی
 
تفاوت اصلی رنگ شیر با رنگ های استاندارد تر مانند لاتکس، روغن و حتی رنگ های گچی این است که رنگ شیر با مواد طبیعی (پروتئین شیر، سنگ آهک خرد شده) ساخته شده و به صورت پودر در می آید که باید با آب مخلوط کنید. Khoundet می ‌گوید: «فقط رنگ شیر واقعی به شکل پودر در می ‌آید - اگر از قبل مخلوط شده باشد و روی آن نوشته شود رنگ شیری است، اینطور نیست (این یک رنگ مبتنی بر اکریلیک است). "رنگ های نوع گچی از قبل مخلوط می شوند .
 
بسیاری از مردم بیشتر با رنگ های لاتکس داخلی یا رنگ های روغنی آشنا هستند. هس می گوید: «رنگ لاتکس همان طور که به نظر می رسد، در مورد دستکش های لاتکس فکر کنید. "این یک رنگ انعطاف پذیر است که برای دیوارها ساخته شده است، که آن را به سطحی بادوام و قابل شستشو تبدیل می کند. رنگ های مبتنی بر روغن بسیار بادوام هستند، دیر درمان می شوند و دارای بالاترین VOCs (ترکیبات آلی فرار) هستند." Khoundet همچنین خاطرنشان می‌ کند که رنگ‌ های سنتی مانند لاتکس، روغن یا لاک روی سطوح نسبتاً صاف و یک ‌بعدی می‌شوند، در حالی که رنگ ‌های شیری ظاهری «لکه ‌دار» روی سطوح ارائه می ‌دهند.
 
 
مزایای استفاده از رنگ شیر
 
انتخاب رنگ شیری برای پروژه های خانه شما مزایای متعددی دارد. رنگ شیر دارای مزایای زیر است:
 
زمان خشک شدن سریع
 
ماندگاری طولانی تر
 
توانایی مخلوط کردن تنها مقدار رنگ مورد نیاز شما
 
کم تا بدون VOC
 
ساخت پایدار و زیست تخریب پذیر
 
بدون بو پس از خشک شدن
 
Milk Paint Is the Eco-Friendly Alternative to Latex That Gives Walls and Furniture Vintage Character
 
What Is Milk Paint?
 
Milk paint is an environmentally friendly paint that is made from milk protein (casein), crushed limestone, clay, and earth pigment for color, according to Sausha Khoundet, owner of Sweet Pickins and Old Fashioned Milk Paint. "Milk paint is one of the most ancient forms of paint known," she says. "The paints are made in powder form to avoid adding chemical preservatives. Water is simply added to the powder before use." The milk protein mixed with the limestone forms a binder, says Khoundet, while the clay (or sometimes chalk) adds body to the paint, and pigment is added for color.
 
Some milk paints use a plant-based filler instead of clay, like Miss Mustard Seed’s Milk Paint. "Our paint is CPSC-compliant, making it safe for even the little ones and pets in your life," says Brenda Hess, owner of Miss Mustard Seed's Milk Paint. "By removing the chalk and clay, our paint became biodegradable and compostable. No modern paint can say that."
 
The Difference Between Milk Paint and Traditional Paints
 
The main difference between milk paint and more standard paints like latex, oil, and even chalk paints is that milk paint is made with natural ingredients (milk protein, crushed limestone) and comes in a powdered form that you have to mix with water. "Only true milk paint comes in a powder form—if it's pre-mixed and it says it's milk paint, it's not (it would be an acrylic-based paint)," says Khoundet. "Chalk-type paints come premixed."
Many people are more familiar with interior latex or oil-based paints. "Latex paint is just as it sounds, think about latex gloves," says Hess
. "It’s a flexible paint made for walls, which makes it a durable, washable surface. Oil-based paints are extremely durable, slow to cure, and have the highest VOCs (volatile organic compounds)." Khoundet also notes that traditional paints like latex, oil, or lacquer go on surfaces fairly flat and one-dimensional, whereas milk paint offers a more "mottled" appearance on surfaces.
 
Benefits of Using Milk Paint
 
There are several benefits to choosing milk paint for your home projects. Milk paint offers the following advantages:
 
Quick drying time
 
Longer shelf life
 
The ability to only mix up the amount of paint you need
 
Low to no VOCs
 
Sustainably made and biodegradable
 
Odorless once dry
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : رنگ شیر جایگزین سازگار با محیط زیست برای لاتکس است که به دیوارها و مبلمان شخصیت قدیمی می بخشد.

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (27 مهر 1403)
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .