رنگ کابینت آشپزخانه که خانه شما را فوراً قدیمی می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
رنگ کابینت آشپزخانه که خانه شما را فوراً قدیمی می کند
رنگ کابینت آشپزخانه که خانه شما را فوراً قدیمی می کند
رنگ کابینت آشپزخانه که خانه شما را فوراً قدیمی می کند
رنگ کابینت آشپزخانه که خانه شما را فوراً قدیمی می کند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1. صورتی رترو
 
خود نام عملاً آن را به ارمغان می آورد، اما صورتی پررنگ و رترو رنگی نیست که مکمل اکثر کابینت های آشپزخانه باشد. دوین شفر ، طراح داخلی اصلی در طراحی داخلی آنلاین دکوریلا ، می ‌گوید: «صورتی رترو قطعاً رنگی است که ما را به دهه ۸۰ میلادی باز می ‌گرداند، و اگرچه روند نوستالژی در حال بازگشت است، این رنگ در آشپزخانه ممنوع است. "به نحوی، فضا را بر خلاف آنچه شما فکر می کنید، تاریک و تاریک می کند. این زندگی به اتاق اضافه نمی کند و در آشپزخانه، این دقیقاً همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.» 
اگر می ‌خواهید رنگ صورتی را در آشپزخانه داشته باشید، بهتر است سایه روشن‌ تری را انتخاب کنید که فضا را روشن ‌تر کند. صورتی کرمی، هلویی یا صورتی بلینی را در نظر بگیرید. همچنین می‌ توانید رنگ‌ های پررنگ را با گلدان‌ های روشن، گل‌ ها یا تزئینات اضافی انتخاب کنید.
 
2. چوب زرد/نارنجی
 
شفر توضیح می دهد: "نوع خاصی از چوب وجود دارد که ترکیبی از زرد و نارنجی است که به اوایل دهه 2000 باز می گردد." "این سایه نه شخصیت و نه سبک دارد. این فقط آشپزخانه را کسل کننده، قدیمی و خسته کننده می کند.» برای جلوگیری از این امر، به جای آن از چوب های گرم تا متوسط ​​استفاده کنید، سایه های کابینت بی انتها که می توانند تطبیق پذیری زیادی به آشپزخانه بیافزایند و در عین حال با طیف وسیعی از سبک ها و سلیقه ها مطابقت داشته باشند. در مورد کارهای نهایی، شفر توصیه می‌ کند که دسته ‌های مشکی مات را اضافه کنید تا همه چیز را به هم بچسبانید. 
 
3.رنگ های روشن
 
به گفته استفانی پیرس ، مدیر طراحی و گرایش های کابینت های MasterBrand ، رنگ های روشن هرگز عدالت را در آشپزخانه ایجاد نمی کنند. او توضیح می ‌دهد: «بسیاری از سبک‌ های قدیمی که می ‌بینیم به دلیل رنگ ‌های جسورانه یا جزئیات پیچیده‌ ای که چشم ‌ها را به خود جلب می‌ کنند، متمایز هستند. با اولویت دادن به ویژگی های همه کاره و کم اهمیت، فضای شما بی دردسر شیک به نظر می رسد. قانون سرانگشتی برای کابینت‌ هایتان: از رنگ‌ های زمینی خاموش یا رنگ ‌های خنثی برای رنگ غالب استفاده کنید - به رنگ ‌های سفید، کرم یا خاکستری فکر کنید و سبک درب کابینت را با خطوط تمیز و ساده یا فقط تزئینات جزئی انتخاب کنید. این یکی از دلایلی است که آشپزخانه سفید همچنان بسیار محبوب است – هرگز از مد نمی  افتد!البته، اگر دلتان روی کابینت های روشن است، این آشپزخانه شماست - به آن بروید.
 
4.چوب فوق العاده تیره
 
در حالی که چوب اسپرسو همیشه کلاسیک است، کارشناسان می گویند مهم است که از چوب هایی که خیلی تیره هستند دوری کنید. پوشش های چوبی تیره می تواند احساس جذابی را که بسیاری از مردم در آشپزخانه خود به دنبال آن هستند، از بین ببرد. شفر می ‌گوید: «چه در آشپزخانه ‌ای بزرگ یا کوچک استفاده شود، تأثیر یکسان است - غیر دعوت ‌کننده، تاریک و حتی می ‌تواند افسرده‌ کننده به نظر برسد». توصیه او؟ آن را روشن نگه دارید و نکات خوشامدگویی مانند گل ها، گیاهان یا لهجه های دکور ظریف را اضافه کنید.
 
The Kitchen Cabinet Color That Makes Your Home Look Instantly Dated
 
1.Retro Pink
 
The name itself practically gives it away, but a bold, retro pink is not a color that complements most kitchen cabinets. Retro pink is definitely a color that takes us back to the ’80s, and even though the nostalgia trend is making a comeback, this color in a kitchen is forbidden,says Devin Shaffer, lead interior designer at Decorilla Online Interior Design. “Somehow, it makes the space gloomy and dark as opposed to what you’d think. It doesn’t add life to the room, and in a kitchen, that’s exactly what we’re aiming for.
If you do want pink in the kitchen, it’s best to opt for a lighter shade that brightens the space. Think a creamy, peachy pink or a Bellini pink. You could also opt for bold pops of color throughout, with bright vases, flowers, or additional decor accents.
 
2.Yellow/Orange Wood
 
There’s a specific type of wood that is a combination of yellow and orange that dates back to the early 2000s, Shaffer explains. “This shade has no personality nor style. It just makes the kitchen look dull, old, and boring. To avoid this, opt for warm to medium-hued wood instead, timeless cabinet shades that can add a great deal of versatility to a kitchen while also suiting a wide range of styles and tastes. As for the finishing touches, Shaffer recommends adding matte black handles to tie everything together. 
 
3
.Bright Colors
 
According to Stephanie Pierce, director of design and trends at MasterBrand Cabinets, bright colors never quite do a kitchen justice.So many of the out-of-date styles we see stand out because of their bold colors or intricate detailing that catch the eye, she explains.By prioritizing versatile, understated features, your space will look effortlessly stylish. Rule of thumb for your cabinets: Stick with muted earth tones or neutrals for the dominant color — think whites, creams, or grays, and choose a cabinet door style with clean, simple lines or only slight embellishments. This is one reason the white kitchen continues to be so popular – it never goes out of style!Of course, if your heart is set on bright cabinets, it’s your kitchen — go for it
 
4.Ultra-Dark Wood
 
While espresso wood is always a classic, the experts say it’s important to stay away from wood that’s too dark. Dark wood finishes can take away from the inviting feeling a lot of people strive for in their kitchen. “Whether used in a big kitchen or small, the effect is the same — uninviting, dark, and can even seem depressing, Shaffer says. Her advice? Keep it light and add welcoming touches like flowers, plants, or subtle decor accents.
  • مرجع :https://www.apartmenttherapy.com
  • برچسب ها : رنگ کابینت آشپزخانه که خانه شما را فوراً قدیمی می کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (18 شهریور 1403)
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان

شرکت معتبر آتیه پوشان ( که با AP خود را معرفی نموده است ) ، دارای لوگو و نامی زیبا می باشد . این شرکت موفق ، در بیش از پانزده سال فعالیت خود محصولات فراوانی را وارد نموده است و پس از مدتی ، با حراج کد های باقی مانده ( به علت عدم خوردن آلبوم ها ) به طور کل آن آلبوم های حراجی را ، از رده خارج نموده است .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

آدرال
آدرال

آدرال برای درمان اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) و نارکولپسی استفاده می شود. آدرال حاوی ترکیبی از آمفتامین و دکستروآمفتامین است. آمفتامین و دکستروآمفتامین محرک ‌های سیستم عصبی مرکزی هستند که بر مواد شیمیایی موجود در مغز و اعصاب تأثیر می ‌گذارند که به بیش فعالی و کنترل تکانه کمک می‌ کنند.

آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون
آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون

شرکت موفق رایمون ( انبار مرکزی : واقع در مشهد ) از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی خاص و منحصر به فرد ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟

کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت

شرکت موفق و فعال نیکان تجارت ، شرکتی بسیار دقیق در ده سال اخیر می باشد ، که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور
آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور

شرکت معروف آرشا دکور ، یکی از معتبر ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت وارد و در بازار ، عرضه می کند .

مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .