چند ایده برای تبدیل اتاق ناهارخوری رسمی خود به فضایی کاربردی تر

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند ایده برای تبدیل اتاق ناهارخوری رسمی خود به فضایی کاربردی تر
چند ایده برای تبدیل اتاق ناهارخوری رسمی خود به فضایی کاربردی تر
چند ایده برای تبدیل اتاق ناهارخوری رسمی خود به فضایی کاربردی تر
چند ایده برای تبدیل اتاق ناهارخوری رسمی خود به فضایی کاربردی تر
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.دفتر خانه
در زمانی که بسیاری از مشاغل اگر کاملاً دور از دسترس نباشند، ترکیبی شده اند، یک اتاق ناهار خوری رسمی می تواند تنها با چند ترفند طراحی، وظیفه ای مضاعف به عنوان یک دفتر کار خانگی داشته باشد. ابتدا، مطمئن شوید که دری دارید که می ‌توانید در مواقعی که برای تماس‌ های کنفرانسی نیاز به حفظ حریم خصوصی دارید، ببندید. آدامز می گوید: «اگر اتاق شما به روی بقیه خانه باز است، درهای شیشه ای را برای حفظ حریم خصوصی صوتی و نور اضافه کنید. این کار هم برای کارمند اداری و هم به نفع همه افراد خانه است. او می‌گوید: «برای بقیه اعضای خانواده این عادلانه نیست که در فضای باز درخواست سکوت کنند.
اضافه کردن یک میز منشی را در نظر بگیرید، جایی که می توانید به جای استفاده از میز ناهارخوری خود به عنوان میز عملی، درب کار روزانه خود را ببندید. در نهایت، مطمئن شوید که اتاق برق کافی برای تمام وسایلی که در کار خود استفاده می کنید، دارد. و همچنین ممکن است یک صندلی اداری بخواهید که در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، بغلتانید.
 
2.اتاق بازی
بسیاری از خانواده ها این روزها سرگرمی را به غذای رسمی ترجیح می دهند. اگر مال شما یکی است، اتاق ناهارخوری ممکن است مکان مناسبی برای قرار دادن میز بیلیارد، میز فوتبال، یک بازی ویدیویی قدیمی Pac-man یا حتی میز پوکر باشد و همچنین فضایی برای بازی های رومیزی و کار روی پازل فراهم کند.
آدامز می ‌گوید: «اتاق بازی ایده ‌ای سرگرم‌ کننده است، اگر خانه شما خانه ‌ای باشد که همه بچه ‌ها می ‌خواهند آخر هفته در آن قرار داشته باشند» .در یک پروژه مهمان نوازی اخیر، فضایی را که اتاق ناهارخوری رسمی بود انتخاب کردم و آن را به اتاق بیلیارد تبدیل کردم. اتصال اتاق نشیمن با این فضای دلپذی رتر و قرار دادن اتاق ناهارخوری در پشت بسیار منطقی تر بود. از خانه کنار آشپزخانه.
اگر بچه ‌ها کوچک ‌تر هستند، مقداری انبار اسباب ‌بازی در اتاق قرار دهید. ورگارا می‌ گوید: اتاق‌ های اسباب‌ بازی تبدیلی آسان و مقرون به صرفه برای یک اتاق غذاخوری سابق هستند. می‌ توانید با افزودن قفسه‌ه ای داخلی برای نگهداری اسباب‌ بازی‌ های کودکان، یک قفسه راحت و یک فرش یا فرش ضخیم بادوام، فضا را به سرعت تغییر دهید تا فضا را ایمن و دنج کنید.»
 
3.کتابخانه خانگی
اتاق ناهارخوری بلا استفاده شما می تواند به بهترین مکان برای نگهداری مجموعه کتاب شما تبدیل شود. یک نردبان کتابخانه اضافه کنید و اتاقی خواهید داشت که مورد حسادت دوستان باشگاه کتابتان قرار خواهد گرفت. آدامز می گوید: «من بر این عقیده هستم که تقریباً می توان یک کتابخانه را به هر اتاقی اضافه کرد. بنابراین اگر به شدت می خواهید مکانی برای مجموعه خود و مکانی برای میزبانی روز شکرگزاری داشته باشید، پیشنهاد می کنم قفسه های داخلی زیبایی را به اتاق غذاخوری خود اضافه کنیم.
در صورت نیاز، میز و صندلی های ناهارخوری را برای سرگرمی های سالانه تعطیلات در جای خود نگه دارید. یا بقیه اتاق را با صندلی های دنج، میزهای کناری و چراغ های مطالعه به یک قسمت نشیمن تبدیل کنید.
 
Ideas for Transforming Your Formal Dining Room Into a More Functional Space
 
1.Home Office
At a time when many jobs have gone hybrid if not completely remote, a formal dining room could pull double duty as a home office with just a few design tweaks. First, make sure you have a door that you can close when you need privacy for conference calls. Consider adding glass doors for light and aural privacy if your room is open to the rest of the home, says Adams. This benefits both the office worker and everyone else in the house. "It's not fair to the rest of the family to demand quiet while you zoom out in the open, she says.
Consider adding a secretary desk, where you can close the lid on your day's work instead of using your dining room table as a de-facto desk. Finally, make sure the room has adequate power for all the devices that you use in your work. And you might also want an office chair that can be rolled away when it's not in use
 
2.Game Room
A lot of families prioritize entertainment over formal dining these days. If yours is one, the dining room might be the right place to house a pool table, a foosball table, a vintage Pac-man video game, or even a poker table as well as provide the space to play board games and work on puzzles.
A game room is a fun idea if yours is the house where all the tweens w
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند ایده برای تبدیل اتاق ناهارخوری رسمی خود به فضایی کاربردی تر

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .