چند ایده روشنایی حمام که فضای شما را روشن و زیبا می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند ایده روشنایی حمام که فضای شما را روشن و زیبا می کند
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
انتخاب نور مناسب بخش مهمی از طراحی شما در هر اتاقی است – اما به ویژه در حمام مهم است، جایی که برای همه چیز از کوتاه کردن ریش و مسواک زدن گرفته تا آرایش به روشنایی متعادل نیاز دارید. حتی در نیم حمام ، جایی که نظافت روزانه به ندرت انجام می شود، یک دیوارکوب شیک یا آویز زیبا می تواند به کل اتاق حس طراحی عمدی و منظمی بدهد.
چه به دنبال دیوارکوب های صیقلی، وسایل سایه دار، لوستر های دراماتیک یا لامپ های مینیمالیستی باشید، این ایده های نورپردازی حمام به شما کمک می کند نور را ببینید.
 
1.با دیوارکوب های باریک قد را اضافه کنید.
 
کاشی های طرح دار نقطه کانونی در این حمام شفاف و سفید است. دیوارکوب‌ های طلایی گرم در دو طرف آینه به دیگر لهجه ‌های فلزی اتاق متصل می‌شوند و در عین حال روشنایی متعادلی را روی سینک ایجاد می‌ کنند.
 
2.اثر هنری لهجه
گوشه حمام فضایی را برای میز کنسول با مجموعه ای از اشیاء تزئینی، یک نقاشی انتزاعی رنگارنگ و یک چراغ سایه دار ارائه می دهد. طراحی کلی به فضایی اغلب خالی و استریل حسی خانگی می دهد.
 
3.یک لوستر نصب کنید
نور ملایم از یک لوستر الهام گرفته از شمعدان، درخشش گرمی را بر روی این وان حمام ایجاد می کند. نقره و شیشه لوستر درخشندگی کم رنگی را به آن اضافه می کند که مکمل کاشی مرمر و کاغذ دیواری با تم قو است‌.
 
4.برو با شیشه شفاف
دیوارهای سفید ، کابینت های سینک خاکستری و تزئینات پنجره، و آینه ها و دیوارکوب ها با لبه های نقره ای، پالت تک رنگ این حمام را خنک و ساحلی نگه می دارد. لامپ های مجزا که بالای هر آینه آویزان شده اند، نور یکنواخت را فراهم می کنند ، در حالی که سایه های شیشه ای اجازه می دهد تا لامپ ها در طراحی محو شوند (به جای انعکاس در آینه ) .
 
Bathroom Lighting Ideas That Brighten and Beautify Your Space
 
Choosing the right lighting is an essential part of your design in any room—but it's especially important in the bathroom, where you need balanced brightness for everything from beard trimming and tooth brushing to makeup application. Even in a half bath, where daily grooming rarely takes place, a chic sconce or pretty pendant can give the entire room an intentional, curated design sense.
Whether you're looking for polished sconces, shaded fixtures, dramatic chandeliers, or minimalist bulbs, these bathroom lighting ideas will help you see the light.
 
1.Add Height With Slim Sconces
 
Patterned tile is the focal point in this crisp, white bathroom. Warm gold sconces on either side of the mirror tie into the other metallic accents in the room while providing balanced lighting over the sink.
 
2.Accent Artwork
A bathroom nook offers space for a console table topped with a collection of decorative objects, a colorful abstract painting, and a shaded lamp. The overall design gives an often blank and sterile space a homey feel.
 
3.Install a Chandelier
Soft lighting from a candelabra-inspired chandelier provides a warm glow over this bathtub. The silver and glass of the chandelier add an understated shine that complements the marble tile and swan-themed wallpaper.
 
4.Go With Clear Glass
White walls, gray sink cabinets and window trim, and silver-edged mirrors and sconces keep this bathroom's monochrome palette cool and coastal. Individual lamps hung above each mirror provide even light, while the glass shades allow the fixtures to disappear into the design (instead of reflecting in the mirror).
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند ایده روشنایی حمام که فضای شما را روشن و زیبا می کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .