چند حمام با ایده های جسورانه کفپوش

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند حمام با ایده های جسورانه کفپوش
چند حمام با ایده های جسورانه کفپوش
چند حمام با ایده های جسورانه کفپوش
چند حمام با ایده های جسورانه کفپوش



) مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی (
 
1.تخته شطرنجی کلاسیک

این حمام اصلی تورنس، کالیفرنیا، دارای یک کفپوش کاشی آهکی قهوه ای و خاکستری ظریف با الگوی شطرنجی الماسی است. این طراحی که توسط طراحان Linette Dai و Amber Sokolowski از استودیوی طراحی Soko Dai در آن زمان (در حال حاضر Soko Design ) ایجاد شده است، ظاهری قدیمی و لمسی از حرکت را اضافه می کند. جهت الگوی کف به بلندتر شدن بصری اتاق باریک کمک می کند.

2.کاشی‌های شش‌ضلعی پر انرژی

با طرح‌های آبی رنگی پر جنب و جوش در حمام نوجوانان مریلند توسط Bearded Builders ستاره‌دار هستند . روشویی دیواری جدید اجازه می دهد تا نمای کاشی تا دیوار کشیده شود. همان کاشی های آبی پشت طاقچه را می پوشانند تا به حرکت چشم کمک کنند و توجه را به عمق اتاق جلب کنند. در مورد این حمام بیشتر بخوانید. فروشگاه روشویی حمام در Houzz

3.طراحی داخلی فاکس هرینگبون با ظاهر چوبی از کاشی های چینی با ظاهر چوب برای ایجاد فضایی گرم در آبگرم در این حمام اصلی مینه سوتا استفاده کرده است. جهت الگوی شاه ماهی به برجسته کردن طول اتاق به جای عرض آن کمک می کند و منظره را به سمت کاشی سبز رنگ دست ساز زیر دوش می کشاند.

4.کاشی‌های

کف چینی موزائیک سیاه و سفید مشبک و لوکس که شبیه سنگ مرمر قدیمی کارارا طراحی شده‌ اند، الگوی شبکه‌ای را به این حمام به روز شده Hudsonville، میشیگان توسط Delight in Designs می‌آورند . این کاشی‌ها با یک طرح کلی سیاه و سفید هماهنگ می‌شوند که شامل روشویی سیاه ملایم، کاشی سفید دیوار دوش، کاشی‌های پنی سیاه روی کف دوش و سایر جزئیات سیاه و سفید است.

6.الگوی تنگ با حرکت

این حمام شروود، اورگان، توسط Mountainwood Homes دارای کفی است که از کاشی های چینی ایتالیایی سیاه و سفید با الگوی پیچک مانند تنگ تشکیل شده است. کاشی ها انرژی و حرکت را اضافه می کنند و به کاهش بصری وسعت زیاد کف کمک می کنند.

Bathrooms With Bold Flooring Ideas

1.Classic Checkerboard

This Torrance, California, primary bathroom features an elegant brown-and-gray limestone tile flooring in a diamond checkerboard pattern. Created by designers Linette Dai and Amber Sokolowski of the then-Soko Dai Design Studio (now Soko Design), it adds an old-world look and a touch of movement. The direction of the floor’s pattern helps visually lengthen the narrow room.

2.Energetic Hexagon

Lively blue patterned hexagonal floor tiles star in this Maryland teenagers’ bathroom by Bearded Builders. A new wall-mounted vanity allows the view of the tile to extend all the way to the wall. The same blue tiles cover the back of a niche to help keep the eye moving and to draw attention to the depth of the room.

3.Wood-Look Herringbone

Fox Interiors used wood-look porcelain floor tiles to create a warm spa vibe in this Minnesota primary bathroom. The direction of the herringbone pattern helps highlight the length of the room rather than its width and pulls the view toward the green handmade-look tile in the shower.

4.Light and Luxe Latticework

Black-and-white mosaic porcelain floor tiles designed to look like aged Carrara marble bring a punch of latticework-like pattern to this updated Hudsonville, Michigan, bathroom by Delight in Designs. The tiles coordinate with an overall black-and-white color scheme that includes a soft black vanity, white shower wall tile, black penny tiles on the shower floor and other black and white details.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند حمام با ایده های جسورانه کفپوش

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .