چند دلیل برای کاشت درخت بزرگ

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند دلیل برای کاشت درخت بزرگ
چند دلیل برای کاشت درخت بزرگ
چند دلیل برای کاشت درخت بزرگ
چند دلیل برای کاشت درخت بزرگ
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
زیبایی پاداش خودش است، اما مزایای کاشت درخت مناسب در مکان مناسب بسیار فراتر از ظاهر است.
درختان با ایجاد سایه برای خیابان ها و مناطق پارکینگ، به کاهش اثرات جزیره گرما کمک می کنند، به ارزش ملک می افزایند، زیستگاه را فراهم می کنند، هوا را خنک می کنند و دی اکسید کربن را جذب می کنند. البته زیبایی را نیز فراهم می کنند و می توانند به نشانه گذاری فصول کمک کنند.
دانستن سایت خود به شما کمک می‌ کند تصمیم بگیرید که آیا می ‌توانید درخت کوچکی مانند سگک، گل سرخ یا زالزالک بکارید یا اینکه حیاط شما می‌ تواند بلوط، کاج یا اسپند بزرگ را در خود جای دهد. عملکرد درخت نیز باید در نظر گرفته شود: آیا با ارائه غربالگری، سایه، کاهش صدا، پوشش حیات وحش، کنترل فرسایش یا غذا، چند منظوره خواهد بود؟ در زیر کشف کنید که چگونه می توانید درختان را در منظره قرار دهید تا هم برای خانه و هم برای محیط زیست مفید باشند .
 
1. محله را خنک کنید
درختان را در جایی قرار دهید که بتوانند راهروها، پیاده روها یا سایر مناطق آسفالت شده را سایه بزنند. به گفته مرکز خدمات جنگلی ایالات متحده برای تحقیقات جنگل شهری ، محله ‌هایی با خیابان‌ های سایه‌دار می ‌توانند تا 19 درجه فارنهایت خنک ‌تر از محله‌ های بدون درختان خیابانی باشند، که این امر تأثیر جزیره گرما را کاهش می‌ دهد و نیاز به انرژی را کاهش می‌ دهد. راهروها و پارکینگ‌ های سایه ‌دار، خودروها را خنک‌ تر نگه می ‌دارند و انتشار گازهای گلخانه ‌ای از مخازن سوخت و موتور ها را کاهش می‌ دهند.
 
2. ایجاد یک زیستگاه
در درخت مناسب برای ترویج زیستگاه حیات وحش به دنبال چه چیزی باشید؟ اول از همه، شما باید گونه درختی را انتخاب کنید که بومی منطقه شما باشد . با توجه به آب و هوا، خاک و بارندگی، برای زنده ماندن در منطقه جغرافیایی خاص شما به خوبی سازگار است و برای حیات وحش بومی مناسب خواهد بود.
 
3. خانه را سایه بزنید
صاحبان خانه می توانند درختان سایه بکارند تا ساختمان های مسکونی را عایق بندی کنند و هزینه های گرمایش و سرمایش خانه را به حداقل برسانند. درختان را می توان به طور مطلوب در اطراف خانه ها قرار داد تا بهره وری انرژی را افزایش دهد. به عنوان مثال، در آب و هوای سردتر، شما می خواهید از گرمای خورشید در طول زمستان استفاده کنید، بنابراین درختان برگریز را در سمت جنوب و غرب خانه خود بکارید. طبق گفته وزارت انرژی ایالات متحده،
 
خانه هایی که در سایه درختان قرار دارند می توانند تا 25 درصد انرژی مصرفی خانه را ذخیره کنند . برای محصولات فضای باز در Houzz .
 
Reasons to Plant a Great Tree
 
Beauty is its own reward, but the benefits of planting the right tree in the right place go way beyond looks
 
Trees help mitigate heat-island effects by providing shade for streets and parking areas, add to the value of a property, provide habitat, cool the air and absorb carbon dioxide. Of course, they also provide beauty and can help mark the seasons.
 
Knowing your site will help you decide if you can plant a small tree, such as a dogwood, redbud or hawthorne, or if your yard can accommodate a large oak, pine or pecan. The function of the tree is also important to consider: Will it be multifunctional by providing screening, shade, noise reduction, cover for wildlife, erosion control or food? Discover below how you can place trees in the landscape to benefit both your home and the environment.
 
1. Cool the Neighborhood
 
Consider placing trees where they can shade driveways, sidewalks or other paved areas. According to the U.S. Forest Service Center for Urban Forest Research, neighborhoods with well-shaded streets can be up to 19 degrees Fahrenheit cooler than neighborhoods without street trees, reducing the heat-island effect and lowering energy needs. Shaded driveways and parking lots keep automobiles cooler, reducing emissions from fuel tanks and engines.
 
2. Create a Habitat
 
What should you be looking for in a suitable tree to promote wildlife habitat? First and foremost, you should opt for a tree species that is native to your area. It will be well adapted to survive in your particular geographic area according to the climate, soils and rainfall, and will be well suited for native wildlife.
3. Shade the House
 
Homeowners can plant shade trees to insulate residential buildings and minimize home heating and cooling costs. Trees can be optimally sited around homes to increase energy e
  • مرجع :https://www.houzz.com/
  • برچسب ها : چند دلیل برای کاشت درخت بزرگ

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .