چند رنگ جواهری که طراحان می گویند همیشه پرطرفدار هستند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند رنگ جواهری که طراحان می گویند همیشه پرطرفدار هستند
چند رنگ جواهری که طراحان می گویند همیشه پرطرفدار هستند
چند رنگ جواهری که طراحان می گویند همیشه پرطرفدار هستند
چند رنگ جواهری که طراحان می گویند همیشه پرطرفدار هستند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی)
 
مطمئناً، رنگ‌ های خنثی مانند بژ و خاکستری یک انتخاب بی ‌تردید کلاسیک برای رنگ ‌آمیزی دیوارها، سقف‌ ها و حتی مبلمان هستند، اما گاهی اوقات رنگ غنی و جواهری دقیقاً همان چیزی است که یک فضا به آن نیاز دارد. خوشبختانه، ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن رنگ‌ آمیزی کاملا پذیرفته شده است و تمایلات حداکثری طرفدار هستند و رنگ‌ های جواهر به طور یکپارچه در این داستان ‌های طراحی قرار می ‌گیرند.
 
1.شیرجه در دریا توسط شروین ویلیامز
Deep Sea Dive یک عسل غلیظ است که تعادل کامل آبی و سبز را برقرار می کند. مارگاریتا براوو، طراح داخلی، می ‌گوید: این بسیار اشباع و چشمگیر است و به هر اتاقی علاقه مند است. برای کمک به بیرون کشیدن برخی از آن رنگ های گرم، او توصیه می کند این رنگ جواهری را با برنج جفت کنید. این رنگ را بالا می برد و یک پرداخت صیقلی و عمدی ایجاد می کند.
 
2.بورگوندی تیره اثر بنجامین مور
بورگوندی تیره بنجامین مور در درون خود بیانیه ای است. براوو می ‌گوید: «با مشخصه‌ های جسورانه و زنانه، گرمای غیر منتظره ‌ای را به فضا می‌ افزاید. کار مورد علاقه ما برای انجام این رنگ، ترکیب آن با رنگ های جواهری بیشتر، مانند سبز زمردی عمیق است. چیدن چندین رنگ جواهر در کنار هم، به ویژه در اتاق های دنج، مانند اتاق خواب، احساس خوبی دارد.
 
3.زیتون رسیده اثر شروین ویلیامز
Ripe Olive توسط Sherwin-Williams یک سایه گرم و جذاب است که حسی از طبیعت را وارد خانه شما می کند. کارلا آلوارادو ، توسعه ‌دهنده نوسازی و صاحب HomeNovate می ‌گوید: «من توصیه می ‌کنم از این رنگ در اتاق ‌های نشیمن یا آشپزخانه برای ایجاد فضایی خاکی و دلپذیر استفاده کنید.آن را با خاکستری های ملایم-مانند پیوتر [Sherwin-Williams] یا Taupe Tone- برای ظاهری متعادل که هم مدرن و هم دنج است، ترکیب کنید.
 
Jewel-Tone Paint Colors Designers Say Are Always On-Trend
 
Sure, neutral colors like beige and gray are an unquestionably classic choice when it comes to painting walls, ceilings, and even furniture—but sometimes a rich, jewel-tone paint color is exactly what a space needs. Fortunately, we’re living in a world where color drenching is wholly embraced and maximalist tendencies are in favor, and jewel tones seamlessly fit into these design stories.
 
1.Deep Sea Dive by Sherwin Williams
Deep Sea Dive is a rich teal that strikes the perfect balance of blue and green. "It is highly saturated and striking, adding interest to any room," says interior designer Margarita Bravo. To help pull out some of those warm tones, she recommends pairing this jewel-tone paint color with brass. It'll elevate the color and create a polished, intentional finish.
 
2.Dark Burgundy by Benjamin Moore
Benjamin Moore's Dark Burgundy is a statement within itself. "Characterized as bold and feminine, it adds unexpected warmth in a space," Bravo says. "Our favorite thing to do with this color is combining it with even more jewel tones, such as a deep emerald green. Laying multiple jewel tones together feels especially good in cozy rooms, like bedrooms
 
3.Ripe Olive by Sherwin-Williams
Ripe Olive by Sherwin-Williams is a warm and inviting shade, ushering a touch of nature into your home. "I recommend using this color in living rooms or kitchens to create an earthy and welcoming atmosphere," says Karla Alvarado, a renovations developer and the owner of HomeNovate. "Pair it with soft grays—like [Sherwin-Williams's] Pewter or Taupe Tone—for a balanced look that’s both modern and cozy
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند رنگ جواهری که طراحان می گویند همیشه پرطرفدار هستند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (25 مهر 1403)
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .

آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی
آلبوم های ویتو ، رابو ، رامو ، سولیتو شرکت فابیو فارلی

شرکت معروف فابیو فارلی ، یکی از موفق ترین شرکت های وارد ‌کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولی خاص و با کیفیت وارد ، و در بازار عرضه می نماید .