چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
چه رنگ سرد، گرم یا خنثی باشد، خاکستری یک رنگ بیرونی است که برای طیف وسیعی از سبک های خانه به خوبی کار می کند. خاکستری می ‌تواند به مدرن ‌سازی خانه‌ های سنتی کمک کند، جزئیات معماری را برجسته کند و پس‌ زمینه‌ ای محکم برای رنگ‌ های برجسته فراهم کند.
ما از طراحان و بازسازی‌ کنندگان خواستیم تا رنگ ‌های خاکستری را که برای نمای بیرونی این پروژه‌ های اخیر استفاده کرده ‌اند به اشتراک بگذارند. انتخاب های آنها را بررسی کنید و به ما بگویید که کدام سایه خاکستری بیشتر توجه شما را جلب می کند.
 
1.آنلاین توسط Sherwin-Williams
 
این خانه ساحلی در هابرشام، کارولینای جنوبی، دارای یک سایه خاکستری خنثی است که برای تکمیل کرکره های سفارشی پنجره آبی روشن و سقف ایوان انتخاب شده است. جودی میلر از آلن پترسون بیلدرز می گوید : «این خاکستری بسته به نور طبیعی و فصل می تواند تاریک و طوفانی یا روشن و دریایی باشد.
 
2.چلسی گری اثر بنجامین مور
 
سایه گرم خاکستری که نمای بیرونی این خانه مزرعه مدرن در سنت هلنا، کالیفرنیا را می پوشاند، رنگ قهوه ای درختان اطراف را می گیرد و به مواد سقف متصل می شود. معمار جیمز مک کالیگان می گوید :«رنگ توسط پتینه برنزی سقف فلزی راه راه بیشتر به سمت گرم کشیده می شود.
 
3.Comfort Grey توسط Sherwin-Williams
 
این خانه ییلاقی در Carmel، ایندیانا، با سایه سرد خاکستری با ته رنگ سبز و سفید روشن (High Reflective White by Sherwin-Williams) برای تزئینات و ستون های پنجره پوشیده شده است. بیلی ننس از گروه طراحی شهر قدیمی می‌ گوید :«جفت شدن رنگ‌ ها به نمایان شدن جزئیات خانه کمک می ‌کند و در عین حال ظاهری کلاسیک و جاودانه را حفظ می ‌کند. برای محصولات فضای باز خرید کنید.
 
4. Ocean Floor اثر بنجامین مور
 
این سایه سرد خاکستری خطوط براق اواسط قرن یک خانه کلاسیک Eichler در پالو آلتو، کالیفرنیا را به نمایش می گذارد. Klara Kevane از Klopf Architecture می ‌گوید : « تضاد خوبی با رنگ زرد استفاده شده برای درب ورودی و پرتو روی درب گاراژ دارد. رنگ تیر درب و گاراژ: روزهای درخشان، بنجامین مور
 
Great Gray Paint Colors for Home Exteriors
 
Whether it’s a cool, warm or neutral tone, gray is an exterior color that works well for a wide range of house styles. Gray can help modernize traditional homes, highlight architectural details and provide a solid backdrop for bold accent colors.
We asked designers and remodelers to share the gray paint colors they used for the exteriors of these recent projects. Check out their picks and let us know which shade of gray grabs your attention most.
 
1. Online by Sherwin-Williams
 
This coastal home in Habersham, South Carolina, features a neutral gray shade selected to complement the custom light blue window shutters and porch ceiling. “This gray can read dark and stormy or light and nautical depending on the natural light and season,says Jodie Miller of Allen Patterson Builders.
 
2. Chelsea Gray by Benjamin Moore
 
The warm shade of gray that covers the exterior of this modern farmhouse in St. Helena, California, picks up the brown tones of the surrounding trees and connects to the roofing material. “The color is pushed further to the warm side by the bronze patina of the corrugated metal roof, says architect James McCalligan.
 
3. Comfort Gray by Sherwin-Williams
 
This bungalow in Carmel, Indiana, is covered in a cool shade of gray with green undertones and a crisp white (High Reflective White by Sherwin-Williams) for the window trim and pillars. “The pairing of colors helps bring out the details of the home while maintaining a classic and timeless appearance, says Bailey Nance of Old Town Design Group.
 
4. Ocean Floor by Benjamin Moore
 
This cool shade of gray showcases the sleek midcentury lines of a classic Eichler home in Palo Alto, California. “It contrasts nicely with the yellow used for the front door and the beam over the garage door, says Klara Kevane of Klopf Architecture.
  • مرجع :https://www.houzz.com-
  • برچسب ها : چند رنگ خاکستری عالی برای نمای بیرونی خانه

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (18 شهریور 1403)
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان

شرکت معتبر آتیه پوشان ( که با AP خود را معرفی نموده است ) ، دارای لوگو و نامی زیبا می باشد . این شرکت موفق ، در بیش از پانزده سال فعالیت خود محصولات فراوانی را وارد نموده است و پس از مدتی ، با حراج کد های باقی مانده ( به علت عدم خوردن آلبوم ها ) به طور کل آن آلبوم های حراجی را ، از رده خارج نموده است .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

آدرال
آدرال

آدرال برای درمان اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) و نارکولپسی استفاده می شود. آدرال حاوی ترکیبی از آمفتامین و دکستروآمفتامین است. آمفتامین و دکستروآمفتامین محرک ‌های سیستم عصبی مرکزی هستند که بر مواد شیمیایی موجود در مغز و اعصاب تأثیر می ‌گذارند که به بیش فعالی و کنترل تکانه کمک می‌ کنند.

آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون
آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون

شرکت موفق رایمون ( انبار مرکزی : واقع در مشهد ) از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی خاص و منحصر به فرد ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟

کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت

شرکت موفق و فعال نیکان تجارت ، شرکتی بسیار دقیق در ده سال اخیر می باشد ، که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور
آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور

شرکت معروف آرشا دکور ، یکی از معتبر ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت وارد و در بازار ، عرضه می کند .

مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .