چگونه یک خانه تاریخی را بازسازی کنیم - و شخصیت آن را حفظ کنیم - به گفته طراحان

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چگونه یک خانه تاریخی را بازسازی کنیم - و شخصیت آن را حفظ کنیم - به گفته طراحان
چگونه یک خانه تاریخی را بازسازی کنیم - و شخصیت آن را حفظ کنیم - به گفته طراحان
چگونه یک خانه تاریخی را بازسازی کنیم - و شخصیت آن را حفظ کنیم - به گفته طراحان
چگونه  یک خانه تاریخی را بازسازی کنیم - و شخصیت آن را حفظ کنیم - به گفته طراحان
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
۱ / برای یادگیری فضا در آن زندگی کنید 
ممکن است قبل از شروع بازسازی وسوسه شوید که در خانه جدید و قدیمی خود زندگی نکنید، اما هایوود پیشنهاد می کند حداقل یک ماه در خانه زندگی کنید تا بتوانید واقعاً بفهمید که چگونه از فضای خود استفاده می کنید. هیوود می ‌گوید: «ببینید چه چیزی با روشی که از فضا استفاده می‌ کنید در مقابل قصد تان برای آن، منطقی ‌تر است. آنها ممکن است متفاوت باشند، و بهترین تصمیمات طراحی در اینجاست که هدف فضا و چگونگی به حداکثر رساندن آن برای نیازهای خود را بدانید.
۲ /  از رویکرد فازی استفاده کنید
حدس بزن چی شده؟ رم به قول معروف در یک روز کامل نشد و بازسازی خانه تاریخی شما نیز تکمیل نخواهد شد. "اجازه نده اینستاگرام شما را گول بزند!" هیوود می گوید. "بیشتر پروژه های طراحی سرشار از رضایت آنی نیستند." او می ‌گوید استفاده از رویکرد مرحله ‌ای برای پروژه، اختلال را محدود می ‌کند و به شما کمک می‌ کند در مورد اینکه فضا ها چگونه خواهند شد، تصمیمات آگاهانه بگیرید.
۳ /  فضای ذخیره سازی خود تجدید نظر کنید
همانطور که در حال بازسازی هستید، به یاد داشته باشید که مراقب ویژگی های اصلی ذخیره سازی خانه نیستید، که احتمالاً کمد های کوچک و کابینت آشپزخانه و فضای ذخیره سازی ناکارآمد هستند. هاوزر می گوید: «ویژگی های ذخیره سازی داخلی جدید وجود دارد که باعث می شود هر کابینت سخت تر و کارآمدتر کار کند. "افزودن انباری را در نظر بگیرید و فضای ذخیره ‌سازی خود را از طریق طرح ‌بندی منطقه ‌بندی ‌شده یکپارچه کنید - همه چیز در محل استفاده مانند پخت و پز، آماده ‌سازی، پخت غذا، نوشیدنی‌ ها، تمیز کردن و غیره ذخیره می‌ شود."
۴ /نور طبیعی را در آغوش بگیرید
هاوزر می گوید: همیشه سعی کنید نور طبیعی بیشتری را در برنامه های طراحی خود بگنجانید. او می ‌گوید: «هر زمان و هر کجا که ممکن است برای پرورش فضا از نور طبیعی استفاده کنید. در صورت امکان، اضافه کردن ویندوز را در نظر بگیرید. هاوزر همچنین توصیه می کند که به ایده طراحی بیوفیلیک پایبند باشید، که به نظر می رسد فضا ها را تا حد امکان به فضای باز متصل می کند و نور طبیعی بخشی از آن است. او می گوید: «طراحی بیوفیلیک بزرگترین گرایش در طراحی [در حال حاضر] است.
 
How to Renovate a Historic Home—and Keep Its Character—According to Designers
 
1 /Live In It to Learn the Space
 
You might be tempted not to live in your new-old home before you begin renovations, but Haywood suggests giving yourself at least a month of living in the home so that you can really understand how you'll use your space. "See what makes the most sense with the way you use the space versus your intention for it," Haywood says. "They may differ, and that's where the best design decisions are made—when you know the purpose of the space and how to maximize it for your needs."
 
2/ Use a Phased Approach
 
Guess what? Rome wasn't completed in a day, as the saying goes, and neither will your historic home renovation. "Don't let Instagram fool you!" says Haywood. "Most design projects are not full of instant gratification." Using a phased approach to a project limits disruption and helps you make well-informed decisions about what the spaces will become, she says.
 
3 / Rethink Your Storage
 
As you're renovating, remember that you aren't beholden to the home's original storage features, which are likely small closets and inefficient kitchen cabinetry and storage areas. "There are new interior storage features that make each cabinet 'work harder' and more efficiently," says Hauser. "Consider adding a walk-in pantry and consolidating your storage through a zoned layout—everything is stored at point-of-use such as cooking, prep, food baking, beverages, cleaning, etc."
 
4 / Embrace Natural Light
 
Always look to include more natural light in your design plans, says Hauser. "Use natural light whenever and wherever possible to nurture the space," she says. "Consider adding windows if possible." Hauser also recommends adhering to the idea of biophilic design, which looks to connect spaces to the outdoors as much as possible, natural light being part of that. "Biophilic design is the biggest trend in design [right now]," she says.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چگونه یک خانه تاریخی را بازسازی کنیم - و شخصیت آن را حفظ کنیم - به گفته طراحان

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (18 شهریور 1403)
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان

شرکت معتبر آتیه پوشان ( که با AP خود را معرفی نموده است ) ، دارای لوگو و نامی زیبا می باشد . این شرکت موفق ، در بیش از پانزده سال فعالیت خود محصولات فراوانی را وارد نموده است و پس از مدتی ، با حراج کد های باقی مانده ( به علت عدم خوردن آلبوم ها ) به طور کل آن آلبوم های حراجی را ، از رده خارج نموده است .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

آدرال
آدرال

آدرال برای درمان اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) و نارکولپسی استفاده می شود. آدرال حاوی ترکیبی از آمفتامین و دکستروآمفتامین است. آمفتامین و دکستروآمفتامین محرک ‌های سیستم عصبی مرکزی هستند که بر مواد شیمیایی موجود در مغز و اعصاب تأثیر می ‌گذارند که به بیش فعالی و کنترل تکانه کمک می‌ کنند.

آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون
آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون

شرکت موفق رایمون ( انبار مرکزی : واقع در مشهد ) از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی خاص و منحصر به فرد ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟

کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت

شرکت موفق و فعال نیکان تجارت ، شرکتی بسیار دقیق در ده سال اخیر می باشد ، که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور
آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور

شرکت معروف آرشا دکور ، یکی از معتبر ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت وارد و در بازار ، عرضه می کند .

مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .