مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
 


 
درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .
این شرکت به منظور متریال شناسی ، و مقایسه میان قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc ، اقدام به توضیحاتی اساسی و تخصصی نموده است .
در خصوص قرنیز های mdf باید افزود که : قرنیز های mdf در مقایسه با قرنیز های پلی استایرن و pvc  ، از ضخامت بیش تری برخوردار هستند و می توان به جرات گفت که این قرنیز ها ، دارای محبوبیت زیاد تری نسبت به دو قرنیز دیگر هستند . مشخصات قرنیز mdf باید عبارت است از : ۱ / طول این قرنیز ۳.۶۶ است و دارای روکش pvc می باشد ( پشت کار : mdf )  ، باید به این نکته اشاره نمود که با وجود تمام این تفاسیر ، این قرنیز ضد آب نیست و به همین سبب پس از مدتی کپک خواهد زد . اما با این وجود به علت داشتن روکش pvc ، همچنان قرنیز mdf مورد قبول بازار می باشد . در خصوص قرنیز پلی استایرن ( مغز کار پلی استایرن و مواد پلاستیکی است ) ، باید افزود که : این قرنیز در واقع یک کالای کاملا اقتصادی و ارزان می باشد . روکش قرنیز پلی استایرن ، فیلم می باشد . لازم به ذکر است که قرنیز پلی استایرن ، برخلاف قرنیز mdf ، ضد آب است و کپک نمی زند . البته در کنار تمام این مزایا ، قرنیز پلی استایرن دارای معایبی نیز می باشد . رنگ چام در این قرنیز روی پلی استایرن در مقایسه با رنگ چام بر روی mdf متفاوت می باشد . به عبارت دیگر ، روکش pvc قرنیز mdf  طبیعی تر از روکش فیلم قرنیز پلی استایرن است . حال اگر ویژگی های مثبت این دو محصول را با یک دیگر ترکیب کنیم ، به این صورت که ، ترکیب زیبایی قرنیز mdf و ترکیب ضد آب بودن قرنیز پلی استایرن ، قرنیز pvc روکش pvc خلق می شود . مغز قرنیز pbc ، در واقع  pvc می باشد و روی این کار روکش pvc وکیوم شده است  و به عبارتی همان طور که فوقا نیز اشاره شد ، دارای ظاهر زیبای قرنیز mdf و ضد آب بودن قرنیز پلی استایرن است . که اسم این محصول در شرکت معتبر درودگران ، دامزاد می باشد .