10قابلیت ویژه در ماکروسافت ورد

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

10قابلیت ویژه در ماکروسافت ورد

نرم افزار ماکروسافت افیس ، یک برنامه جامع است که امروزه در هر محصول هوشمندی، اعم از تبلت و لپ تاپ و گوشی ساخته شده هر شرکتی وجود دارد، در افیس، برنامه ای به اسم ورد وجود دارد، که از طریق ان می توان ژورنال و مقاله نوشت و کارهای متفاوتی کرد، قابلیت هایی در این برنامه وجود دارد که، باعث می شود کار شما زودتر انجام شده و در زمان شما صرفه جویی گردد.
کاربرد هایی که گفته می شود در بخش های مختلف ورد وجود دارد، و هر کسی با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهد، می تواند از ان استفاده کند، باید گفت که همه ی امکانات لازم در نوار ابزار بالای صفحه وجود دارد، که البته می توان ان را مخفی کرد، و برای اینکار باید کلید کنترل و اف یک را باهم فشار دهید، که باعث می شود فضا خلوت تر شود.
قابلیت دیگری که وجود  دارد، مطالعه بدون حواس پرتی می باشد که برای اینکار، می توانید کلید alt و دبلیو و اف را فشار دهید، که باعث می شود بتوانید در مدت زمان کم مطالعه خوبی را داشته باشید و هم چنین این قابلیت را معمولا بر روی بر روی لپ تاپ، و تبلت اجرا کنید.

قابلیت دیگر outline می باشد که فضایی را ایجاد می کند که، موجب می شود بتوانید به راحتی به نگارش بپردازید و در چنین صورتی، حاشیه های صفحه از بین می رود و نویسنده می تواند به خوبی از ورد استفاده کند و ایده های خود را یادداشت نماید.
برای اینکار در بالای صفحه بر روی view بزنید و گزینه اوت لاین را انتخاب کنید و بعد شروع به کار کنید.
هم چنین می توانید در این قسمت از قابلیت درگ اند دراپ استفاده کرده و مطالب را یک جا قرار دهید.
قابلیت دیگر در بخش ورد، ترنسلیت می باشد که، در بخش ریویو قرار دارد و در بخش می توانید، به صورت قطعه قطعه متن را ترجمه و یا به طور کامل ان را ترجمه کنید و در اخر ان را، به یک فایل تبدیل می کند.
هم چنین می توانید از گزینه هایلایت، برای نشان دار کردن این متن استفاده کنید.
قابلیت دیگر ان،این است که می تواند متن را پنهان کند که، این هم در نوار ابزار بالایی صفحه وجود دارد، و با فعال کردن ان می توانید هر قسمت از متن را که نوشته اید، پنهان کنید.
چرا که مخفی کردن مطالب محرمانه، بسیار مورد نیاز و مهم است و این بخش را، می توانید از قسمت، هوم ان را پیدا کرده و بر گزینه هیدن بزنید.
مورد دیگر، فایل بندی، ورد هایی است که نوشته اید و بهتر است که در معرض دید همه قرار نگیرد، پس در چنین حالت های حساسی، می توانید از داکیومنت استفاده کنید،و فایل ها را در ان دسته بندی کرده و قرار دهید، این بخش را از قسمت فایل در نوار ابزار بالای صفحه پیدا کنید.
از قابلیت کرنینگ، می توانید فونت نوشتاری خود را تغییر دهید، و در واقع از  جلوه بصری ایجاد کنید، برای اجرای این قابلیت می توانید کلید کنترل و سی را نشان دهید، البته باید این نکته را گفت که از کرنینگ برای زبان فارسی به سختی می شود استفاده کرد و شاید کار نکند، اما برای زبان انگلیسی بسیار کارامد است.


مورد دیگر، کلیپ بورد است که از طریق ان می توانید به متن های کپی شده دسترسی پیدا کنید و این بخش، می تواند تا۲۴ متن را در خود ذخیره کند، کلیپ بورد در قسمت هوم، در نوار ابزار بالای صفحه قرار دارد. 
با این قابلیت می توانید سریع تایپ کنید و به متن مورد نظر برسید.

  • مرجع :
  • برچسب ها : قابلیت های ماکروسافت ورد

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (18 شهریور 1403)
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان
آلبوم کاغذ دیواری وین WIN ، شرکت آتیه پوشان

شرکت معتبر آتیه پوشان ( که با AP خود را معرفی نموده است ) ، دارای لوگو و نامی زیبا می باشد . این شرکت موفق ، در بیش از پانزده سال فعالیت خود محصولات فراوانی را وارد نموده است و پس از مدتی ، با حراج کد های باقی مانده ( به علت عدم خوردن آلبوم ها ) به طور کل آن آلبوم های حراجی را ، از رده خارج نموده است .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

آدرال
آدرال

آدرال برای درمان اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) و نارکولپسی استفاده می شود. آدرال حاوی ترکیبی از آمفتامین و دکستروآمفتامین است. آمفتامین و دکستروآمفتامین محرک ‌های سیستم عصبی مرکزی هستند که بر مواد شیمیایی موجود در مغز و اعصاب تأثیر می ‌گذارند که به بیش فعالی و کنترل تکانه کمک می‌ کنند.

آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون
آلبوم کاغذ دیواری اسپایسی شرکت رایمون

شرکت موفق رایمون ( انبار مرکزی : واقع در مشهد ) از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی خاص و منحصر به فرد ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟

کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت
کاغذ دیواری Lino از شرکت نیکان تجارت

شرکت موفق و فعال نیکان تجارت ، شرکتی بسیار دقیق در ده سال اخیر می باشد ، که در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور
آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور

شرکت معروف آرشا دکور ، یکی از معتبر ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت وارد و در بازار ، عرضه می کند .

مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc
مقایسه قرنیز های mdf ، پلی استایرن و pvc

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .