• اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
نان

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
"این نان از اپیکور جدید گیاهخواری است. فقط با چهار ماده و بدون مخمر، مخلوط کردن آن ساده است، اما آنقدر نرم و خوش طعم است که فکر کردم آن را به بسیاری از دستور العمل های قبلاً ارسال شده اضافه کنم. زمان آماده سازی اینطور نیست. شامل 1 ساعت "استراحت" است.
جهت ها
آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید.
ماست را هم بزنید تا خمیر به اندازه یک قاشق سفت شود سپس آن را در کاسه ورز دهید تا خوب به هم بچسبد و در صورت لزوم آرد بیشتری اضافه کنید.
آن را روی سطح آردپاشی شده باز کنید و حدود 5 دقیقه به ورز دادن ادامه دهید تا خمیر صاف و کشدار شود.
خمیر را به شکل گلوله درآورده و در ظرفی روغنی با حوله می گذاریم تا یک ساعت یا بیشتر استراحت کند.
خمیر را بیرون آورده و به 10 قسمت مساوی تقسیم کنید. هر کدام را به شکل یک توپ در آورید و توپ ها را صاف به شکل دیسک های گرد فشار دهید.
 
۶ .یک ماهیتابه یا سینی بزرگ، یا چدن چاشنی شده یا یک روکش خوب نچسب را گرم کنید.
فر خود را روی دمای حدود 500 گرم کنید و جوجه گوشتی را روشن کنید (دستور پخت اصلی به این صورت است - من می دانم که با فر من یا فر 500 درجه است یا جوجه گوشتی، اما شما متوجه شدید.
هربار 1 تکه از خمیر را بردارید و روی سطح آردپاشی شده پهن کنید تا حدود 8 تا 10 اینچ ضخامت و ضخامت آن کمتر از 1/4 اینچ شود.
آن را روی تابه داغ بگذارید و به مدت 4-5 دقیقه روی حرارت متوسط ​​بپزید (فکر نمی کنم مال من آنقدر طول بکشد).
در جاها یا سرتاسر پف می کند و در قسمت پایین آن لکه های قهوه ای مایل به سیاه وجود دارد.
 
کاردک را زیر نان بلغزانید و آن را به مدت یک یا دو دقیقه به فر، مستقیماً روی توری، منتقل کنید، تا زمانی که پف کردن آن به یک بادکنک تمام شود و شروع به رنگ آمیزی ملایم روی آن کند.
نان را از فر خارج کرده و در صورت تمایل روی آن را کمی با کره آب شده بمالید.
این روش را با تمام خمیر ادامه دهید و نان ها را در یک سبد با روکش دستمال بچینید.
نان ها را داغ و تازه از فر سرو کنید یا بگذارید خنک شوند و آنها را بپیچید.
برای گرم کردن مجدد، آنها را در بسته های نان 4 یا 5 تایی در فویل آلومینیومی بپیچید و به مدت 10 تا 15 دقیقه در فر 400 درجه قرار دهید.کاردک را زیر نان بلغزانید و آن را به مدت یک یا دو دقیقه به فر، مستقیماً روی توری، منتقل کنید، تا زمانی که پف کردن آن به یک بادکنک تمام شود و شروع به رنگ آمیزی ملایم روی آن کند.
نان را از فر خارج کرده و در صورت تمایل روی آن را کمی با کره آب شده بمالید.
این روش را با تمام خمیر ادامه دهید و نان ها را در یک سبد با روکش دستمال بچینید.
نان ها را داغ و تازه از فر سرو کنید یا بگذارید خنک شوند و آنها را بپیچید.
برای گرم کردن مجدد، آنها را در بسته های نان 4 یا 5 تایی در فویل آلومینیومی بپیچید و به مدت 10 تا 15 دقیقه در فر 400 درجه قرار دهید.
Naan
 
This naan is from the New Vegetarian Epicure. With just four ingredients and no yeast, it is simple to mix up, but it is so soft and flavorful I figured I'd add it to the many recipes already posted. Prep time does not include 1 hour of "resting.""
 
Read
Mix together flour, baking powder and salt.
Stir in the yogurt till the dough is too stiff for a spoon, then knead it in the bowl till it holds together well, adding more flour if necessary.
Turn it out on a floured surface and continue kneading for about 5 minutes till the dough feels smooth and elastic.
Form the dough into a ball and put it in an oiled bowl, covered with a towel, to rest for an hour or longer.
Take the dough out and cut it into 10 equal pieces. Form each into a ball and press the balls flat into round discs.
Heat a large frying pan or griddle, either seasoned cast iron or a good non-stick finish.
Heat your oven to about 500 and have the broiler on (this is how the original recipe states it - I know with my oven it's either 500 degree oven OR the broiler, but you get the idea.
Take 1 piece of dough at a time and roll it out on a floured surface till it is about 8-10 inches across and less than 1/4 inch thick.
Lay it on the hot griddle and cook it over a medium heat for 4-5 minutes (I don't think mine took that long).
It will puff up in places or all over, and there will be some blackish-brown spots on the bottom.
Slide a spatula under the naan and transfer it to the oven, directly onto the rack, for a minute or two, just till it finishes puffing up into a balloon and begins to color lightly on top.
Remove naan from the oven and brush i
t lightly with melted butter if you like.
Continue this way with all the dough, stacking the breads into a napkin-lined basket.
Serve the breads hot, fresh from the oven, or let them cool and wrap them up.
To reheat, wrap them in aluminum foil, in packets of 4 or 5 breads and put them in a 400 degree oven for 10-15 minutes.
  • مرجع :https://www.food.com
  • برچسب ها : نان

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (29 شهریور 1403)
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری آما ۹ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۹ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

کافه رستوران محبوب نبات
کافه رستوران محبوب نبات

کافه رستوران نبات ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : نارمک ، میدان هفت حوض ، خیابان جانبازان غربی ، خیابان سمنگان جنوبی ، پلاک ۳۸۵ از جمله پر طرفدارترین کافه رستوران های پایتخت می باشد ، که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان است.

آلبوم کاغذ دیواری کامبک شرکت اریکا
آلبوم کاغذ دیواری کامبک شرکت اریکا

شرکت معتبر و موفق اریکا ، در دهه اخیر با پشتوانه نام بزرگ ایدی ، در امر واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت خود را آغاز نمود . همیشه نام ایدی با نام کارخانه بزرگ گرانتیل و همچنین با نام آقایان قهرمانی ، همراه می باشد .

نان
نان

"این نان از اپیکور جدید گیاهخواری است. فقط با چهار ماده و بدون مخمر، مخلوط کردن آن ساده است، اما آنقدر نرم و خوش طعم است که فکر کردم آن را به بسیاری از دستور العمل های قبلاً ارسال شده اضافه کنم. زمان آماده سازی اینطور نیست. شامل 1 ساعت "استراحت" است.

آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور
آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور

شرکت معروف دیار دکور ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند .

HMD گوشی باربی را معرفی کرد
HMD گوشی باربی را معرفی کرد

پس از ماه ‌ها پخش تیزر، بالاخره HMD گوشی تاشو با تم باربی خود را معرفی کرد . این دستگاه کم و بیش یک نوکیا 2660 فلیپ گلیم شده است اما دارای چندین ترفند نرم افزاری و همچنین یک تغییر ظاهری بزرگ است.

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

کفپوش برند آرکو با تکنولوژی روز اروپایی
کفپوش برند آرکو با تکنولوژی روز اروپایی

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

کافه پرطرفدار وه‍ـ
کافه پرطرفدار وه‍ـ

کافه معروف وه‍ـ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان نظری ، بن بست بختیاری ، پلاک۱ ، از جمله معروف ترین کافه های پایتخت می باشد ، که همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.