چند پیشنهاد غذایی متفاوت برای ناهار

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

چند پیشنهاد غذایی متفاوت برای ناهار


برای خانم ها پیش امده است که ندانند، برای ناهار چه غذایی بپزند، اما ما در این مقاله به کمک ان ها امده ایم تا چندین غذای خوشمزه را معرفی کنیم. یکی از این غذاها، زرشک پلو با مرغ است که بسیار محبوب است،  و مواد لازم برای تهیه ان ، برنج و زرشک و مرغ و زعفران و انواع ادویه ها می باشد که می توان برای ناهار ان را اماده کرد، و زمان تهیه ان نیز مناسب است.
کته گوجه هم غذای بسیار ساده ای می باشد که از رب و گوجه و سیب زمینی و برنج تشکیل شده است و می توان ان را به سرعت اماده کرد و نوش جان نمود، و در کنار ان می توانید از ماست هم استفاده کنید که طعم ان را بی نظیر می کند.

اشکنه تخم مرغ از جمله غذاهای سنتی و قدیمی کشور است، و البته بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، تخم مرغ و سیب زمینی و پیاز از جمله، مواد اصلی این غذا هستند.
کوکوسیب زمینی هم بسیار خوشمزه است و در میان مردم، از محبوبیت خاصی برخوردار است، و زود اماده می شود و مواد لازم ساده ای دارد، این غذا با نان مورد استفاده قرار می گیرد و همان طور که می دانید احتیاج به پختن برنج ندارد و برای وعده ناهار مناسب است.
خورش قیمه، بسیار لذیذ است به خصوص ان که در ان از لیمو عمانی استفاده شود طعم ان عالی خواهد شد ، این خورش حتما به همراه برنج استفاده می شود و در ان لپه وجود دارد، برخی از افراد به همراه ان بادمجان هم قرار می دهند که بنابر سلیقه تهیه ان متفاوت است.
غذای دیگر، میرزا قاسمی می باشد، که از غذاهای شمالی به حساب می اید، و تهیه ان دقت کمی را می گیرد و خیلی زود اماده می شود، این غذا به همراه نان استفاده می شود و برخی در کنار ان از سبزیجات هم استفاده می کنند.

فلافل یک غذای عربی است که البته در حال حاضر، بین المللی شده است و طعم بسیار خوبی را دارد و حتی در جنوب کشور هم اماده می شود و البته فلافل جنوب بسیار تند است ، این غذا از نخود تهیه می شود و به ان ادویه و سیر هم زده می شود، و به همراه گوجه و خیار شور و نان فانتزی میل می گردد.
کوکوسبزی هم ، بسیار خوشمزه است و بایستی برای تهیه ان ، ارد و تخم مرغ و سبزی کوکو و نمک اماده کنید و با هم مخلوط کرده و ان را درست کنید و بعد به همراه گوجه و یا ماست نوش جان کنید.
تن ماهی هم می تواند برای ناهار مورد استفاده قرار بگیرد، و بایستی ان را بیست دقیقه در اب جوش ، بجوشانید و بعد به همراه برنج ان را میل کنید ، البته که برخی هم ان را به همراه نان استفاده می کنند.
یکی از غذاهای خوش اب و رنگ، مرصع پلو می باشد که در برخی مناطق کشور، به ان جواهر پلو گفته می شود و می توان حتی در مهمانی ها هم ان را درست کرد.
یکی دیگر از غذاها، البالو پلو می باشد که به دلیل استفاده البالو در ان طعم بی نظیری پیدا کرده است و در واقع یک نوع غذای فصلی می باشد. 
قلیه ماهی نیز از جمله غذاهایی است که می توان ان را درناهار تهیه کرد، و این غذا ، جنوبی می باشد و طرفدار زیادی دارد.
کشک بادمجان، یک غذای اصیل و بسیار قدیمی در کشور است و از بادمجان تهیه می شود ، و این کشک است که به ان رنگ می بخشد ، و یک غذای بسیار راحتی است که زود اماده می شود.

  • مرجع :
  • برچسب ها : چند پیشنهاد غذایی متفاوت برای ناهار

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (27 مهر 1403)
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله
توضیح شرکت درودگران در خصوص کاربرد میت میانه گرده لب پله

درودگران ، تولید کننده پارکت لمینت درجه یک درودگران می باشد . این شرکت معتبر و موفق ، از جوان ترین شرکت های تولید کننده قرنیز و ابزار و همچنین ، پارکت لمینت است که همواره محصولی خاص ، و با کیفیتی بی نظیر تولید و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد
آلبوم کاغذ دیواری گل شرکت مدرن هیراد

شرکت موفق مدرن هیراد ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت وارد و در بازار عرضه می کند .

چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند
چند رنگ حمام که طراحان داخلی همیشه به دنبال آن هستند

سبک ترین بوسه آبی کم رنگ به این اتاق از Cohesively Curated حسی اثیری می بخشد. Borrowed Light توسط Farrow & Ball دارای درخششی ملایم و روشن از درون است که آن را به زیباترین انتخاب برای یک حمام مطبوع تبدیل می کند.

تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!
تنها دستور پخت کیک شکلاتی که تا به حال به آن نیاز دارید!

در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم الک کنید. روغن، قهوه و شیر را اضافه کنید و با سرعت متوسط به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید. تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر هم بزنید. انتظار داشته باشید خمیر نازک باشد.

چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما
چند راه برای بالا بردن جزیره آشپزخانه شما

این جزیره در یک پنت هاوس دوبلکس در منطقه شیکاگو، طراحی شده توسط Jaffe Architecture + Interiors ، دارای یک بلوک قصابی ضخیم دانه انتهایی است که با یک میز براق و رنگ روشن به هم پیوسته است. با دقت نگاه کنید و یک نگهدارنده چاقوی از جنس استنلس استیل را خواهید دید که درست در داخل بلوک تعبیه شده است.

آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار
آلبوم کاغذ دیواری مک لارن شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

مونجارو
مونجارو

Mounjaro ( tirzepatide ) برای دیابت نوع 2 برای کمک به کاهش سطح قند خون استفاده می شود و تیرزپاتید همچنین باعث کاهش وزن می شود . مونجارو یک تزریق در هفته یک بار است که باید همراه با رژیم غذایی و ورزش استفاده شود. مونجارو با کمک به لوزالمعده در ترشح انسولین بیشتر، کاهش میزان قند تولید شده توسط کبد و کاهش سرعت عبور غذا از بدن شما کمک می‌ کند و باعث می‌ شود مدت طولانی‌ تری احساس سیری کنید.

پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی
پارفیکا ، وارد کننده پارکت تمام چوب طبیعی

شرکت های اندکی در ایران هستند که در زمینه واردات پارکت طبیعی ، فعالیت می کنند . از جمله این شرکت ها می توان به : شرکت موفق و معتبر پارفیکا اشاره کرد .