نگاهی بر کافه رستوران معروف 703
نگاهی بر کافه رستوران معروف 703

نگاهی بر کافه رستوران معروف 703
 
کافه رستوران پر طرفدار 703 ( با کادری مجرب و حرفه ای ، و مدیریتی عالی ، و نمایی بی نظیر و دلنشین از شهر ) ، واقع در : مرزداران ، خیابان ابراهیمی ، برج الوند ، واحد 703 شمالی ، از جمله معروف ترین و محبوب ترین کافه رستوران های تهران ، می باشد . که همه روزه از ساعت دوازده تا بیست و سه ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند پیش از حضور در این کافه رستوران ، با برقراری تماس با این مجموعه ، اقدام به رزرو میز خود، کنند ‌. ( خصوصا در روز های پایانی هفته ) .
کافه رستوران منحصر به فرد و زیبای 703 ، دارای  محیطی  سر پوشیده و رو باز ( محیط رو باز این کافه رستوران پر طرفدار ، دارای سقف متحرک می باشد ، و افراد می توانند در این روز های کرونایی ، با خاطر آسوده در محیطی رو باز ، از انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های خوش طعم و رنگ و با کیفیت این کافه رستوران ، لذت ببرند ) ، می باشد . لازم به ذکر است که ، این کافه رستوران محیطی دنج و عالی ، برای زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های گروهی ، و ... است . باید افزود که ، افراد می توانند در صورت تمایل جشن ها و مهمانی های خود را ( همچون : جشن سالگرد ازدواج ، جشن تولد ، سالگرد دوستی ، و ... ) ، در این کافه رستوران برگزار کنند و لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را ، در کنار یک دیگر ثبت کنند . همچنین می توانند به همراه دوستان و یا خانواده خود ، برای تماشای مسابقات ( فوتبال ، والیبال ، و ... ) ، به کافه رستوران معروف و بی نظیر 703 مراجعه کنند . ( با رزرو و هماهنگی قبلی ، همچنین به طرفداران تیم برنده ( در دربی ها ) ، بیست درصد تخفیف در سرویس چای و قلیان ، تعلق می گیرد ) .

از دیگر مواردی که می توان در مورد این کافه رستوران ، ذکر کرد ؛ بخش های منو کافه رستوران 703 می باشد ( بخش کافه ، بخش رستوران ) ، که عبارت است از : بخش کافی ها ، بخش ماکتیل ها ، بخش آیس کافی ها ، بخش شیک ها ، بخش اسموتی ها ، بخش چای و دم نوش ها ، بخش نوشیدنی های گرم ، بخش قلیان ( شیر‌انبه ، انگور ، آلو یخ ، هندوانه یخ ، بلوبری ، دو سیب ، پرتقال خامه ، و .. ) ، بخش پیش غذا ها ، بخش سالاد ها ، بخش غذا های اصلی ( شامل : انواع برگر ها ، استیک ها ، انواع و اقسام جوجه ها ، و .... ) ، بخش پاستا ها ، بخش پیتزا ها ، و ‌‌‌... . لازم‌ به ذکر است که ، افراد می توانند در صورت تمایل ، با استفاده از اپلیکیشن اسنپ فود ، و یا از طریق تماس با این مجموعه ، سفارشات خود را ثبت کنند و در محل مورد نظرشان ، نوش جان کنند ‌.
باید افزود که ، در کافه رستوران معروف و پر طرفدار 703 ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : زدن ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی بین میز ها ، ضدعفونی کردن میز ها ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود و ، به همین سبب می‌ توان با خاطر آسوده به همراه خانواده و یا دوستان خود ، به این کافه رستوران محبوب مراجعه کرد .