خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا
 


خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .
 
در خصوص خانه پیتزا فونتینا باید افزود که : این امکان برای مشتریان عزیز فراهم است تا در صورت تمایل برای صرف یک صبحانه عالی و خوش طعم و رنگ ، به همراه دوستان و یا خانواده خود به این خانه پیتزا پر طرفدار ، مراجعه نمایند . همچنین لازم به ذکر است که : خانه پیتزا فونتینا ، دارای یک فضای باز دلنشین و دنج می باشد ، که مشتریان محترم می توانند برای نوش جان کردن یک غذای دلچسب و دلنشین ، به این رستوران زیبا مراجعه کنند . و یا حتی به صورت بیرون بر ، سفارشات خود را ثبت و در محیط مورد نظر شان نوش جان نمایند .
 
خانه پیتزا فونتینا ، محیطی مناسب و دنج برای : زوج های جوان ، قرار های دوستانه ، قرار های کاری ، و ... می باشد . مشتریان عزیزی که علاقمند به نوش جان کردن با کیفیت ترین و خاص ترین پیتزا ها می باشند ، می توانند با مراجعه به خانه پیتزا فونتینا ، تجربه ای متفاوت و خاص داشته باشند .
 
نکته دیگری که می توان در خصوص خانه پیتزا محبوب و پر طرفدار فونتینا ذکر کرد ، این امر است که : خانه پیتزا فونتینا در پخت خمیر ها دقت زیادی می کند تا تخمیر ، به شکل درستی انجام شود و مشتریان عزیز بعد از نوش جان کردن غذا احساس سنگینی نکنند . و تجربه ای بسیار لذت بخش و عالی از نوش جان کردن پیتزا ، داشته باشند .