کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن
 


کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .
 
کافه پر طرفدار فرن ، دارای سالن بسیار زیبا و فضای باز بسیار دلنشینی است که مناسب برای : دورهمی های خانوادگی ، زوج های جوان ، قرار های کاری ، کار با لپتاپ ، دورهمی های دوستانه ، قرار های گروهی ، و ... می باشد .
 
این کافه زیبا ، مجهز به ویدیو پروژکتور نیز هست که مشتریان محترم می توانند ، به همراه دوستان خود از تماشای مسابقات ورزشی از جمله : فوتبال ، والیبال ، و ... لذت ببرند .
 
لازم به ذکر است که : در کافه فرن از بهترین کیک و نان ها و کروسان که مربوط به بخش بیکری است ، ارائه می شود و مشتریان گرامی می توانند از نوش جان کردن انواع این کیک و نان ها نهایت لذت را ببرند . همچنین ، قهوه های این کافه به دلیل با کیفیت و خوش طعم بودن ، بسیار محبوب است .
 
در کافه محبوب و پر طرفدار فرن امکان برگزاری جشن ها از جمله : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، ولنتاین ، شب یلدا ، و دیگر جشن ها به همراه دیزاین را وجود دارد ، که مشتریان عزیز می توانند پیش از مراجعه ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .