کافه پر طرفدار وی مونت
کافه پر طرفدار وی مونت
کافه پر طرفدار وی مونت
 


کافه محبوب و زیبای وی مونت ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) از معروف ترین کافه های تهران است که واقع در : ستاری شمال ، خیابان مخبری ، خیابان ایران زمین شمالی ، کوچه ایراندخت ، نبش یاس ، پلاک ۱ که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه با برقراری تماس با این مجموعه ، میر مورد نظر خود را رزرو کنند .
 
کافه پر طرفدار وی مونت ،  دارای خوشمزه ترین دسر و شیرینی ها می باشد و به عبارتی ، تخصص این کافه پخت نان های حجیم و نیمه حجیم و خمیر ترش هست که ، علاقمندان به انواع نان می توانند در این کافه بهترین و با کیفیت ترین نان را تهیه و نوش جان نمایند . 
 
این کافه زیبا ، دارای سه بخش حیاط ، سالن و تراس با فضای باز بسیار زیبا و دنج می باشد ، که مناسب برای دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه و کار با لپتاپ است . همچنین این کافه برای دانشجویان عزیز با ارائه کارت دانشجویی ۱۰ درصد تخفیف نیز ، در نظر گرفته است .
 
کافه وی مونت برای جای پارک مشتریان محدوده بزرگی را در نظر گرفته تا مشتریان گرامی ، با خیالی آسوده از حضور در این کافه لذت ببرند .
 
در این کافه امکان برگزاری جشن ها از جمله : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، ولنتاین ، شب یلدا ، و ... همراه با دیزاین جشن نیز وجود دارد که مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند.