کافه رستوران پرطرفدار رضا
کافه رستوران پرطرفدار رضا
کافه رستوران پرطرفدار رضا
 



کافه رستوران معروف رضا ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : همت غرب ، ابتدای آزادگان جنوب ، شهرک گلستان ، بلوار امیر کبیر ، بلوار زینعلی ، بین بنفشه ۱ و ۲ پلاک ۲۳ از جمله معروف ترین کافه رستوران های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .
 
این کافه رستوران دارای سالنی بسیار زیبا و شیک است که مناسب برای : دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، زوج های جوان ، کار با لپتاپ ، دورهمی های دوستانه ، و ... می باشد .
 
کافه رستوران پر طرفدار رضا ، مجهز به ویدیو پروژکتور است که مشتریان گرامی می توانند در کنار دوستان و یا خانواده خود از تماشای مسابقات ورزشی از جمله فوتبال ، والیبال ، و ... لذت ببرند .
 
در کافه رستوران رضا ، دی جی و موسیقی زنده نیز اجرا می شود که مشتریان محترم می توانند در حین نوش جان کردن انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی ها ، از گوش دادن به موسیقی لذت ببرند.
 
این کافه رستوران امکان برگزاری جشن ها ، از جمله : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، ولنتاین ، شب یلدا ، و ... به همراه دیزاین جشن را دارد . که مشتریان عزیز می توانند در سالن های VIP کنار دوستان یا خانواده خود ، لحظات خوشی را سپری نمایند .