کافه معروف پراتیک
کافه معروف پراتیک
کافه معروف پراتیک
 


کافه پرطرفدار پراتیک ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : تهرانپارس ، چهار راه تیر انداز ، به سمت اتوبان باقری ، جنب خیابان اهنیه امنیه ، پلاک ۱۸۳ ، که همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب و تا ۲:۰۰ بامداد به صورت بیرون بر ، پذیرای عموم مشتریان می باشد.
 
کافه معروف پراتیک دارای سالن بسیار زیبا و مدرن است که مناسب برای دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، زوج های جوان ، کار با لپتاپ ، دورهمی های دوستانه ، و ... می باشد.
 
این کافه مجهز به ویدیو پروژکتور می باشد ، که مشتریان محترم می توانند در این کافه ، در کنار دوستان و عزیزانشان ، از تماشای مسابقات ورزشی از جمله : فوتبال ، والیبال ، و ... لذت ببرند.
 
همچنین در این کافه پر طرفدار ، در ۳ شب آخر هفته موسیقی زنده نیز اجرا می شود ، که مشتریان گرامی می توانند در حین نوش جان کردن ، انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی ها از شنیدن موسیقی زنده نیز لذت ببرند.
 
در کافه پراتیک امکان برگزاری جشن ها در سالن VIP از جمله : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، ولنتاین ، و ... به همراه دیزاین جشن ها را دارد‌. که مشتریان عزیز می توانند ، پیش از مراجعه ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند.