کافه رستوران پرطرفدار دلین
کافه رستوران پرطرفدار دلین
کافه رستوران پرطرفدار دلین
 


کافه رستوران دلین ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : سهروردی شمالی ، نرسیده به مطهری ، بین کوچه آزادی و باغ ، پلاک ۲۶۴ ، از جمله معروف ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد ، که همه روزه از ساعت‌ ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۳:۰۰ بعد از ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان است‌.
 
این کافه رستوران معروف ، دارای سالنی بسیار زیبا و شیک می باشد ، که مناسب برای دورهمی های دوستانه ، قرار و جلسات کاری ، زوج های جوان ، کار با لپتاپ ، دورهمی های خانوادگی ، و ... است.
 
 کافه رستوران دلین ، مجهز به ویدیو پروژکتور می باشد که مشتریان محترم می توانند در کنار دوستان خود ، از تماشای مسابقات مهم فوتبال لذت ببرند.
 
همچنین در این کافه رستوران سالن VIP نیز وجود دارد که مشتریان گرامی می توانند برای برگزاری جلسات کاری ، و یا حتی جشن ها از جمله : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، ولنتاین ، و ... ( به همراه دیزاین جشن ) به این کافه مراجعه نمایند.
 
مشتریان عزیز می توانند پیش از مراجعه به این کافه ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند، و لحظاتی شاد و خاطره انگیز را در کنار عزیزان خود تجربه کنند.