کافه رستوران پرطرفدار لونا پیه نا
کافه رستوران پرطرفدار لونا پیه نا
کافه رستوران پرطرفدار لونا پیه نا
 


کافه رستوران لونا پیه نا ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : کرج ، مهر شهر ، بلوار شهرداری ، تقاطع مسیح پاکدل ، مجتمع پاتریس ، طبقه آخر ، از جمله معروف ترین رستوران های کرج می باشد، که همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان است.
 
کافه رستوران لونا پیه نا دارای سالنی بسیار زیبا و شیک است که مناسب برای دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه می باشد.
همچنین در ساعات صبح که کافه خلوت تر است مشتریان عزیز می توانند با خاطر آسوده در محیطی آرام ک آرامش بخش ، با لپتاپ کار کنند .
 
کافه رستوران پر طرفدار لوناپیه نا مجهز به ویدیو پروژکتور می باشد که مشتریان محترم می توانند در کنار دوستان و عزیزان خود ، از تماشای مسابقات ورزشی ، از جمله فوتبال و والیبال ، لذت ببرند.
همچنین این کافه رستوران پارکینگ اختصاصی نیز دارد.
 
کافه رستوران لوناپیه نا ، امکان برگزاری جشن ها ، از جمله : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، ولنتاین ، و جشن های دیگر را به همراه دیزاین دکور دارد.
به همراه سالن VIP که مشتریان گرامی می توانند ، پیش از مراجعه ، با برقراری تماس با این مجموعه ، اتاق و یا میز مورد نظر خود را رزرو نمایند.