باغ رستوران معروف شایسته
باغ رستوران معروف شایسته
باغ رستوران معروف شایسته
 


باغ رستوران شایسته ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : درکه ، جنب خانه معلم ، روبه روی بانک تجارت ، از جمله معروف ترین باغ رستوران های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان است .
 
این باغ رستوران معروف ، دارای سالنی بسیار زیبا و فضای باز دل انگیز و همچنین روف گاردن می باشد ، که مناسب برای دورهمی های خانوادگی ، زوج های جوان ، قرار های کاری ، کار با لپتاپ ، دورهمی های دوستانه ، و ... است .
 
باغ رستوران پر طرفدار شایسته مجهز به ویدیو پروژکتور می باشد که مشتریان عزیز می توانند ، در کنار دوستان و عزیزان خود از تماشای مسابقات ورزشی ، از جمله : فوتبال و والیبال ، لذت ببرند . همچنین این باغ رستوران دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد ، که مشتریان محترم می توانند با خاطر آسوده با خودرو شخصی خود ، به این باغ رستوران زیبا مراجعه نمایند .
 
باغ رستوران شایسته امکان برگزاری جشن ها ، از جمله : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، ولنتاین ، و ... را به همراه دیزاین دکور دارد . که مشتریان محترم می توانند ، پیش از مراجعه ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .