کافه عمارت پر طرفدار فولک
کافه عمارت پر طرفدار فولک
کافه عمارت پر طرفدار فولک 
 



کافه عمارت زیبای فولک ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) ، واقع در : محدوده دانشگاه تهران ، خیابان قدس ، بالا تر از خیابان ایتالیا ، بن بست امیر شاهی ، پلاک هفت ، از جمله پر طرفدار ترین و خاص ترین کافه عمارت های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳:۳۰ دقیقه ، پذیرای عموم مشتریان عزیز می باشد . مشتریان محترم می توانند پیش از حضور در این کافه ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو کنند .
 
کافه عمارت زیبای فولک ، محیطی دنج و مناسب برای : زوج های جوان ، قرار های کاری ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های گروهی ، دورهمی های دوستانه ، و ... می باشد . این کافه زیبا دارای حیاطی دنج و سالنی نوستالژیک و خاص می باشد . که مشتریان عزیز می توانند در کنار خانواده و یا دوستان خود ، لحظات شاد و خاطر انگیزی را ثبت نمایند .
 
از دیگر امکانات این کافه عمارت می توان به : ۱ / امکان برگزاری جشن هایی همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، سالگرد عقد ، و ... به همراه دیزاینی خاص ، ۲ / امکان کار با لپتاپ در محیط کافه ، ۳ / امکان تماشای مسابقات مهم همچون : دربی ، و .... ( دارا بودن ویدیو پروژکتور ) ، ۴ / امکان تردد با ویلچر ، و .... ) ، اشاره کرد .
 
مشتریان عزیز می توانند پیش از حضور و برگزاری جشن ها یا تماشای مسابقات ، و ... با هماهنگی و تماس قبلی ، اقدام به رزرو سالن vip ( برای جشن ها ) ، یا رزرو میز خود ( برای تماشای مسابقات ، و .. ) نمایند .